1. اجتماعی
  2. جشنواره‌های فرهنگی، تاثیر مهمی در مقابله با جنگ نرم دارند

کد خبر: 2163

جشنواره‌های فرهنگی، تاثیر مهمی در مقابله با جنگ نرم دارند

 جشنواره‌های فرهنگی، تاثیر مهمی در مقابله با جنگ نرم دارند

 

 

 

 

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه برگزاری جشنواره هایی همچون جشنواره روستا و آش تاثیر مهمی در بازیابی هویتی و فرهنگی دارند، گفت: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی تاثیر مهمی در مقابله با جنگ نرم دارد.

 

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ مرتضی صفری در مراسم تجلیل از برگزیدگان صداوسیمای مرکز زنجان در بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها، با بیان اینکه رسانه ها سربازان صحنه فرهنگی و جنگ نرم در کشور هستند، اظهار کرد: در وهله نخست باید پذیرفت که این جنگ در دنیا در جریان است تا در مراحل بعد برای مقابله با آن برنامه عملیاتی داشت.
وی با بیان اینکه برخی اظهار نظر می کنند که این رخدادها، فرهنگی و اجتماعی بوده و جنگ نرم وجود ندارد، افزود: شرایط فرهنگی و اجتماعی در کشور ایران متفاوت بوده و دشمنان عرصه فرهنگی و رسانه ای کشور مجموعه های توانمند، بداندیش، مغرض و با فکری هستند که نقشه های شومی برای انقلاب اسلامی دارند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به تلاش دشمن جهت وارد کردن آسیب های فرهنگی و اجتماعی به کشور، یادآور شد: باید متوجه این موضوع بود که در این حوزه با دشمن ناتوان مواجه نیستیم و این مجموعه ها برای آسیب زدن به کشور دارای طرح و برنامه هستند و برای هر حوزه ای، برنامه‌ریزی خاصی کرده‌اند.
وی به موفقیت‌های کسب شده صدا و سیمای مرکز زنجان در بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها اشاره کرد و گفت: در این جشنواره استان های بزرگ و قدرتمند کشور حضور داشتند که مرکز زنجان با تمامی محدودیت ها و دارا بودن شرایط نابرابر با برخی از استان ها موفق به کسب عناوین برتر شد.
صفری از کسب ۶ جایزه اول در بخش های مختلف خبر داد و خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه وضعیت نیروی انسانی مرکز زنجان با خیلی مراکز دیگر قابل مقایسه نیست، اما شاهد رقابت با این استان ها و کسب مقام های مختلف دومی و سومی بخش های مختلف بودیم؛ به گونه ای که در بخش خبر رتبه دوم از بین ۳۳ استان کشور کسب شد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه سریال تولید شده مرکز زنجان در بین چهار اثر مراکز استان ها دیده شد، افزود: صدا و سیمای مرکز زنجان در بخش پژوهش و فضای مجازی نیز حائز عناوین برتر شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
صنعت مظلوم چاپ را دریابید
خبر قبلی
نهاده‌های مورد نیاز کشت کلزا در استان زنجان تامین می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست