1. اجتماعی
  2. جشنواره یلدای ماندگار در زنجان برگزار می‌شود

کد خبر: 2962

جشنواره یلدای ماندگار در زنجان برگزار می‌شود

 

 

جشنواره  یلدای ماندگار در زنجان برگزار می‌شود

زنجان نیازمند تالار مناسب برای برنامه‌های فرهنگی است

 

 

 

 

مشاور و سرپرست معاونت فرهنگی-اجتماعی شهرداری زنجان با اشاره به برنامه ریزی شهرداری زنجان برای برگزاری جشنواره یلدای ماندگار در زنجان، گفت: جشنواره یلدای ماندگار با ۱۰ پنل تخصصی در زنجان برگزار می شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سیداسماعیل موسوی در نشست خبری با نام یلدای ماندگار در مجموعه فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان( کارخانه کبریت سابق)، با بیان اینکه مکان و فضایی مناسب متناسب با شان مردم زنجان برای برگزاری جشنواره ها نداریم، اظهار کرد: زنجان نیازمند یک تالار مناسب برای برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی متناسب با شان مردم زنجان است.

وی با بیان اینکه فضای کارخانه کبریت سابق زنجان دارای مزیت های مناسبی است، افزود: هرچند این مکان دارای شرایط خوبی بوده اما نیازمند تالاری مناسب برای برگزاری با کیفیت جشنواره های فرهنگی و اجتماعی استانی و ملی هستیم . با توجه به رویکرد شهردار زنجان و شورای اسلامی شهر امیدواریم بتوانیم طی دو سال آتی با جذب سرمایه‌گذار مجموعه بزرگ فرهنگی و اجتماعی در خور شهروندان زنجانی احداث نماییم .

سرپرست معاونت فرهنگی-اجتماعی شهرداری زنجان به برگزاری جشنواره یلدای ماندگار در زنجان اشاره کرد و یادآور شد: در سال جاری با رویکرد متفاوت و خلاقانه نسبت به برگزاری جشنواره ای برای آئین سنتی یلدا برنامه ریزی شده و رویکرد و هدف مهم این جشنواره تحکیم بنیان خانواده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ پنل تخصصی در این جشنواره برای شهروندان زنجانی تدارک دیده شده است، افزود: این پنل ها شامل هنر در خانه، همسرداری، شعر، تاریخ و فرهنگ زنجان، آموزش عکاسی برای خانواده، آموزش و فرهنگ شهروندی و اقتصاد خانواده خواهد بود که رویکرد و اهداف آن ها برای تحکیم بنیان خانواده است.

موسوی به زمان افتتاح جشنواره اشاره کرد و گفت: جشنواره  به صورت رسمی با حضور مسئولان در ساعت ۱۸ عصر یکشنبه هفته آتی(۲۶آذر) افتتاح و در پنج روز به کار خود ادامه خواهد داد و شامل ویژه برنامه هایی مختص بانوان زنجانی نیز خواهد بود.

سرپرست معاونت فرهنگی-اجتماعی شهرداری زنجان از برنامه ریزی انجام شده برای برگزاری جشنواره یلدای ماندگار به صورت ملی در زنجان خبر داد و گفت: در راستای افزایش برنامه های فرهنگی برای جذب گردشگر این جشنواره در سال آتی به صورت ملی در شهر زنجان برگزار می شود و در این راستا برنامه ریزی لازم آغاز شده است.

وی اجرای موسیقی زنده به صورت شبانه در این جشنواره را یادآور شد و گفت: اجرای موسیقی زنده توسط گروه های مختلف با سبک های گوناگون در جشنواره یلدای ماندگار زنجان پیش بینی شده و ۲۰ غرفه هنری برای ارائه آثار هنری هنرمندان زنجانی جانمایی شده است. همچنین کتابخانه سیار کودکان و اتوبوس خدمت شهرداری طی این ۶ روز برگزاری جشنواره در مجموعه فرهنگی تاریخی شهرداری مستقر و به همشهریان عزیز ارائه خدمات خواهند نمود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نیمه دوم سال جاری تحقق درآمدهای شهرداری زنجان افزایش می‌یابد
خبر قبلی
قلع و قمع ۶۰ مورد مستحدثات ایجاد شده در اراضی کشاورزی شهرستان ابهر
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست