جشنواره “یلدای ماندگار” در پی انتقال میراث کهن به نسل امروزی است

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردرای زنجان گفت: جشنواره “یلدای ماندگار” در پی انتقال میراث کهن به نسل امروزی است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مریم شعبانی در آیین افتتاح چهارمین جشنواره “یلدای ماندگار” با بیان اینکه برگزاری این جشنواره با هدف انتقال میراث کهن، سبک زندگی گذشتگان و پاسداشت فرهنگ بومی شهر زنجان به نسل‌ جوان است، اظهار کرد: آشنایی با هویت و شناختن میراث ماندگار فرهنگی یکی از لازمه های پیشرفت و موفقیت در آینده است.
وی پیشرفت فرهنگی را پیش نیاز پیشرفت و توسعه اجتماعی و اقتصادی دانست و افزود: یکی از ارکان تحقق شعار “زنجان در مسیر توسعه” افزایش توجه به فعالیت های فرهنگی توسعه عمرانی و آبادانی را در پی خواهد داشت. سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در جهت تحقق این شعار سعی کرده برنامه های فرهنگی را بیش از پیش ارتقاء دهد.
این مقام مسئول از نگاه مثبت شورای اسلامی شهر به فعالیت های فرهنگی شهرداری تقدیر کرد و یادآور شد: شورای شهر به عنوان پشتیبان فعالیت های فرهنگی در سال آینده بودجه سازمان فرهنگی را با افزایش قابل قبولی تصویب خواهد کرد و این افزایش باعث پیشرفت چشمگیری در عملکرد این سازمان خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی شهرداری با استقبال خوبی از سوی شهروندان همراه است، گفت: با توجه به جهش قابل ملاحظه شهر در پیشبرد عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری اکنون فعالیت فرهنگی به یکی از مطالبات اصلی شهروندان تبدیل شده و اجرای برنامه های موفق شهرداری در حوزه فرهنگی نیازمند هم افزایی و همکاری شورای شهر و شهرداری است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کوتاهی در اجرای احکام قضایی صادره در زنجان را نمی پذیریم
خبر قبلی
زنجانی‌ها کنتورهای آب را عایق بندی کنند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست