جمع آوری ۵۵ انشعاب غیرمجاز در سطح روستاهای استان زنجان

جمع آوری ۵۵ انشعاب غیرمجاز در سطح روستاهای استان زنجان

 

 

 

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: در سال جاری با پیگیری و تلاش همکاران شرکت آبفار و نیز شرکت پیمانکار جمع آوری انشعابات غیر مجاز، ۵۵ انشعاب در سطح روستاهای استان طی دو ماهه شناسایی و جمع آوری شد. این در حالی است این آمار طی مدت مشابه در سال ۹۶ صفر بوده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آبفار استان زنجان، رضا کابلی با اشاره به هدر رفت ۳۸.۸۷  درصدی طی دو ماهه سال جاری تصریح کرد: بر اساس مستندات سامانه سپتا در دو ماهه سال جاری ۵ میلیون و ۲۰ هزار و ۲۷۵ متر مکعب آب در استان تولید شده که فروش خالص آب طی همین مدت ۳ میلیون و ۶۸ هزار و ۸۴۰ متر مکعب است که این ارقام نشان دهنده هدر رفت ۳۸.۸۷ درصدی آب در سطح روستاهای استان می باشد.

وی افزود: اصلاح کنتورهای معیوب مشترکین یکی از اقدامات شرکت آبفار استان زنجان در زمینه کاهش هدر رفت آب می باشد که در این زمینه در دو ماهه اول سال بیش از ۴۸۵ کنتور تعویض  تعویض شده است.

کابلی به فرسودگی بیش از ۳۰ درصدی خطوط انتقال آب اشاره کرد و گفت: ۳۰ تا ۴۰ درصد خطوط انتقال آب فرسوده هستند که بخشی از هدر رفت آب نیز از این طریق است.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: یکی از مشکلات ما بحث قرائت مبالغ مصرفی مشترکین روستایی است که به طور دستی صورت می گرفت و  برخی از موارد نیز با رقم ‌های فاحش و غیر واقعی در این زمینه مواجه بودیم و در این راستا با در اختیار قرار دادن تبلت مجهز به سیستم چی پی اس، کاهش ۴۰ درصدی خطاها و اشتباهات را در این زمینه  داشته ایم.

مدیرعامل شرکت آبفار استان زنجان بابیان اینکه هم اکنون ۸۰ درصد قرائت‌ها از طریق تبلت انجام می‌شود، عنوان کرد: به روز بودن اطلاعات و تسریع در صدور فیش مشترکین و کاهش تخلفات ازمزایای استفاده از این روش بوده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
خیرین خدابنده حامی ساخت مرکز سالمندان بهزیستی هستند
خبر قبلی
یکی از اتاق های فکر استان در مسائل توسعه ای باید روابط عمومی باشد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست