1. اخبار استان
  2. جنگ اقتصادی دشمن آغاز شده و بسیار هوشمندانه است

کد خبر: 5224

جنگ اقتصادی دشمن آغاز شده و بسیار هوشمندانه است

 

جنگ اقتصادی دشمن آغاز شده و بسیار هوشمندانه است

با این نظام اداری نمی توان مقابل تحریم ها ایستاد!

 

 

 

 

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید مرعوب تحریم های دشمن شد و باید برای آن برنامه داشت، گفت: جنگ اقتصادی دشمن آغاز شده و با این نظام اداری نمی توان مقابل تحریم ها ایستاد و رویکرد فعلی خودش تحریم است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ فریدون احمدی در همایش تجلیل از صنعتگران برتر استان، با بیان اینکه دولت با شرایط فعلی در پایان سال با کسری بودجه مواجه خواهد بود، اظهار کرد: فروش نفت کشور با این شرایط با کاهش مواجه خواهد بود که باید از هم اکنون دولت برای اصلاح بودجه و جبران کسری آن وارد عمل شود و این اقدام را برای پایان سال موکول نکند.

وی با بیان اینکه در این شرایط اختلافات سیاسی را کنار گذاشته ایم  و تمامی عناصر و ارکان کشور تحت فرماندهی رئیس جمهور برای مقابله با هجمه دشمن تلاش می کنند، افزود: مردم ما مستحق صدمه دیدن از تحریم نیستند و اگر کارگزاران کشور شرایط را به درستی مدیریت کنند کم ترین تاثیر را از اقدامات دشمن خواهیم داشت.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یکی از مشکلات مهم در کشور را تمرکزگرایی در مرکز برشمرد و گفت: باید اتخاذ تصمیمات در مرکز تعدیل شود و اختیارات بیشتری به مدیران استانی برای مدیریت امور داده شود.

وی به آمار ارائه شده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص افزایش حجم سرمایه گذاری و اشتغال استان اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به شرایط مناسب اقتصادی کشور نیازمند رشد ۸ درصدی بوده که اگر ۵.۵ درصد آن از توسعه صنعتی و ۲.۵ درصد از بهره وری حاصل شود باید برای تحقق ۵.۵ درصد سالانه ۲۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری صورت گیرد.

احمدی با بیان اینکه استان زنجان سهم ۱.۳ درصدی از جمعیت و جغرافیای کشور را دارد، افزود:  متناسب با این سهم استان برای تحقق سهم رشد اقتصادی خود باید سالانه ۳ میلیارد دلار سرمایه گذاری صنعتی معادل ۱۵ میلیارد تومان داشته باشد که بتواند به اهداف سند چشم انداز نزدیک شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز تحریم ها اعمال نشده در کشور دچار مشکلاتی هستیم، افزود: جنگ اقتصادی دشمن آغاز شده و مطابق با تجربیات گذشته تلاش کردند هدف مندی تحریم ها بالا باشد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
افزایش فعالیت سوداگران و دلالان، علت اصلی گرانی مسکن
خبر قبلی
جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی در زنجان برگزار می شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست