1. اجتماعی
  2. جنگ قدرت در بالاترین سطوح مدیریتی زنجان…!

کد خبر: 18240

جنگ قدرت در بالاترین سطوح مدیریتی زنجان…!

شرایط سیاسی و مدیریتی استان به گونه ای شده که هر نقدی به منزله دفاع از انتصاب یا عزل یک مدیر تفسیر می شود!

به گزارش همدلی‌زنجان؛ با دفاع از یک طیف سیاسی و جناحی خاص! نمایندگان اصولگرا از یک سمت، مدیران اصلاح طلب از یک سمت، حرف و حدیث های مربوط به تغییر مدیران از طرف دیگر، فضای سیاسی و مدیریتی استان را متشنج کرده است!

از اینرو طیف های مختلف سیاسی در حال بهره برداری از هر مطلب و تولید محتوای رسانه ها برای بهره برداری از اهداف سیاسی خود هستند! تشنج مدیریتی و سیاسی فعلی ناشی از ضعف مدیران عالی اجرایی استان است و در راس استاندار زنجان که باید آرامش سیاسی و مدیریتی در استان را حاکم کند.

از طرفی شنیده می شود که مدیران کل حوزه در استانداری نیز از دایره مدیریتی استاندار زنجان خارج شده اند و عملا کنترل و فرمانبری آن ها به صورت متمرکز از دست رفته است! تقابل بین برخی مدیران استانی چه در سطح دستگاه های اجرایی و چه در سطوح مدیران کل حوزه در استانداری با دفتر حوزه استاندار شرایط بغرنجی را ایجاد کرده است.

از طرفی شاهد اظهارنظرهای رسمی نمایندگان استان در مجلس با موضوع تغییرات مدیران استانی هستیم! به نظر کارشناسان، کشمکش های سیاسی بین دولتی های، مجلسی و گروه های مختلف سیاسی، فضای مدیریتی استان را در شرایط بسیار نامناسبی قرار داده است.

دولت حسن روحانی در ماه های پایانی عمر خود ضعیف تر از هر زمانی است! اقتدار لازم در این دولت برای مدیریتی امور و کنترل شرایط سیاسی، اقتصادی و مدیریتی استان دیده نمی شود. این شرایط به وضوح در استان زنجان مشهود است. تضعیف شدن دولت و شرایط دشوار اقتصادی فضای لازم برای اعمال فشار مخالفان دولت در گروه های سیاسی به دولت را بیشتر فراهم کرده است.

در این شرایط طیف های سیاسی همسو با دولت در استان نیز با استاندار زنجان زوایایی پیدا کرده اند. بسیاری از مدیران و کارشناسان معتقدند مدیریت فعلی استان بیشتر مصلحت اندیشانه شده تا کاربردی و راهبردی! از اینرو اختلافات در سطح استان به تقابل برای بقا و حذف دیگری از پست های مدیریتی کشیده شده است.

به نظر می رسد با توجه به شرایط فعلی کشور در خصوص مشکلات تحریم ها و فشارهای اقتصادی، همگرایی نهادها و جناح های سیاسی برای ایجاد آرامش خاطر در بین مردم بیشتر باشد، اما شاهد خلاف این موضوع هستیم و حمله سیاسی و جناحی به یکدیگر در دستور کار قرار دارد. ورود اثرگذار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان برای ایجاد آرامش بین گروه های سیاسی بیش از هر زمانی احساس می شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
افزایش ابر در آسمان زنجان
خبر قبلی
محدودیت‌های رفت‌وآمد در ۲۵ مرکز استان اعمال می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست