1. اخبار استان
  2. جوان گرایی در اتاق زنجان اتفاقی کاملا خوشایند و موثر بود

کد خبر: 8919

جوان گرایی در اتاق زنجان اتفاقی کاملا خوشایند و موثر بود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان به وضعیت انتخابات نهمین دوره هیئت نمایندگان اتاق زنجان اشاره کرد و در پاسخ به تغییر ترکیب و کاهش میانگین سنی اعضای هیئت نمایندگان، گفت: جوان گرایی در اتاق زنجان اتفاقی  کاملا خوشایند و موثر بود.

غلامحسین جمیلی در گفت و گو با “همدلی‌زنجان”؛ با اشاره به اینکه کارزار انتخابات و شرایط رقابتی در فضای انتخابات شرایط خود را دارد، اظهار کرد: با توجه به شرایط انتخابات بروز برخی عکس العمل ها و مواردی که نیازمند رقابت بوده طبیعی است و امروز انتخابات تمام شده و باید تمام افرا در کنار یکدیگر باشند. خوشبختانه شاهد حضور حداثکری همه علاقه مندان چه کاندیداها و چه غیر کاندید در انتخابات بودیم و امیدواریم بعد از انتخابات نیز تمامی افراد نقش موثری در همراهی با منتخبین داشته باشند و اتاق را تنها نگذارند.

وی با بیان اینکه در دوره پیش رو افراد و لیست ائتلاف “اتاقی برای همه” منتخب و انتخاب شدند، افزود: زمانی که این لیست تهیه می شد، سعی لازم صورت گرفت تا همه جامعه صنفی  و صنعتی استان پوشش داده شود. در این لیست به پراکندگی جغرافیایی و صنایع برجسته استان توجه جدی صورت گرفت تا افرادی از آن حضور داشته باشند.  یک زنجیزه کامل در فضای تولیدی استان شامل صنایع معدن، فراوری معدنی، برق و الکترونیک، قطعه سازی، کشاورزی. تجارت، صنایع غذایی، صنایع مرتبط با توزیع و پخش و.. دور هم جمع باشند.

منتخب دوره نهم هیئت نمایندگان اتاق زنجان با اشاره به اینکه جلسه هیئت نمایندگاه دوره جدید باید شکل بگیرد، خاطرنشان کرد: در یک کار جمعی هیوت نمایندگان دوره نهم باید نسبت به برنامه های آینده و تصویب آن اقدام کنند. همه دوستان بر ادامه روند کنونی فعالیت های اتاق اتفاق نظر دارند و مسیر کنونی و اتفاقات آن به عنوان جریان مولد و توسعه گر در همه صنف ها و…ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برنامه چهار ساله اتاق در حال تدوین است، اظهار کرد: این موضوع در ابتدای سال آتی مورد توجه خواهد بود.  وظایف و نقش همه افراد در آن لحاظ و بکارگیری می شود و باید برای جلب اعتماد رای دهندگان تصویر واقعی بسازیم.

جمیلی در پاسخ به کاهش میانگین سنی هیئت نمایندگان اتاق زنجان در دوره جدید، اظهار کرد: برآوردهای ابتدایی نشان می دهد که اتاق زنجان یکی از جوان ترین اتاق های کشور است. عده ای این شرایط را منتصب به شرایط سنی خود بنده توصیف می کنند. عده ای بر این باور که تعمیم داده شده به بقیه افراد و این دلیلی بوده که افراد جوان جرات و جسارت پیدا کنند تا در عرصه های مختلف حضور داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با توصیف اینکه این اتفاق را کاملا خوشیایند و موثر می دانم، اظهار کرد: افراد با تجربه درای جایگاه بالایی هستند. تجربه آن ها برای ما مهم است. فضای امروزی فهم جدیدی از فضای کسب و کار را می طلبد. دو دهه گذشته به اندازه چهار دهه نسل کسب و کار و مدل های آن تغییر پیدا کرده است و باید همگام با شرایط روز حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید به شرایط کسب و کار نوین، خلاقانه و موضوعات روز دنیا توجه کنیم، یادآور شد: در این راستا نیاز به افرادی داریم که این مدل کار را بپذیرند. فهم درستی از آن داشته باشند و مهم تر از این موارد جرات و جسارت این کار را هم داشته باشند.

جمیلی با تاکید بر اینکه جوانان انگیزه مظاعف دارند که بتوانند مسائل را با شتاب بیشتری دنیال کنند، افزود: جایگاه اتاق زنجان طی سال های اخیر جزو اتاق های ممتاز سراسر کشور بوده است. باید نقش خودمان را در مناسبات ملی و بین المللی تقویت کنیم. ایده های مطرح شده را عملیاتی کنیم. نسلی را برای کسب و کار دهه های آتی تربیت کنیم که مسیر توسعه استان را شتاب بخشند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آغاز به کار خوشه چاقوی زنجان
خبر قبلی
ماجرای عزل رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان چه بود؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست