حاضرم برسر احداث تراموا با بهترین متخصصین این حوزه مناظره کنم

حاضرم برسر  احداث تراموا با بهترین متخصصین این حوزه مناظره کنم

شهردار زنجان در نشست هم اندیشی  مدیران روابط عمومی سازمانها و مناطق  شهرداری زنجان با اعلام این مطلب گفت : مطالعات خط احداث تراموا از میدان پانزده خرداد تا بلوار آزادی توسط مشاور در حال انجام است  و اگر کسی مدعی است در این حوزه حرفی برای گفتن دارد حاضرم با او مناظره کنم.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مسیح اله معصومی با اشاره به مخالفت ها و سنگ اندازی ها بابت پروژه های پیشنهادی شهری یادآور شد : شعار امسال ما زنجان در مسیر توسعه است و تلاش میکنیم با شروع سه یا چهار پروژه فاخر ،به توسعه  شهر زنجان شتاب بخشیم و این را هم باید مدنظر قرار داد که در صورت بهره برداری از این طرحها معصومی شهردار یا اعضای شورای شهر بعد از اتمام دوران ماموریتشان نمی خواهند این پروژه ها را با خود ببرند و ثمره آن به شهر و شهروندان خواهد رسید.
وی با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی وارد بازی های سیاسی نمی شوم و صرفا بخاطر خدمت در این پست هستم تاکید کرد : خدا را شاهد میگیرم با کارشکنی و سنگ اندازی مقابل طرحهای شهرداری شهر متضرر  خواهد شد و آیندگان مسببان را نخواهند بخشید.
شهردار زنجان ادامه داد : تمام طرحها و پروژه های که برای شهر زنجان پیش بینی می شود از عقبه فکری  قوی و محکمی برخوردار است.
وی با قیاس زیر ساخت های توسعه ای در دو شهر قزوین و زنجان اذعان نمود : برای یکبار که شده باید از خودمان بپرسیم چرا قزوین که سالها زیر نظر استان زنجان اداره می شد چطور در عرض چندین سال این همه پیشرفت داشته است.
معصومی با اشاره به افراد تاثیر گذار زنجانی در مجموعه هیئت دولت گفت : باید از ظرفیت و توانمندی این افراد برای پیشرفت شهر زنجان کمک گیریم.
شهردار زنجان افزود : الان در سطح شهر نگاه کنید هیچ سازمان و ارگانی کار عمرانی انجام نمی دهد و تنها شهرداری زنجان است  که در چهار گوشه زنجان مشغول فعالیت عمرانی بوده که عملیات عمرانی بیشتر این پروژه ها رو به اتمام است و به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری از آن‌ها خواهیم بود.
شهردار زنجان در ادامه  با اشاره به مزیت های استفاده از تراموا افزود: خط پیشنهادی ایجاد تراموا شهر زنجان حد فاصل میدان ۱۵ خرداد تا میدان آزادی در نظر گرفته شده و مطالعات اولیه مشاور نیز نشان داده، این مسیر با توجه به میزان مسافر پذیری برای اجرای این طرح مناسب است.
وی اظهار کرد: ایجاد تراموا در جذب گردشگر نیز نقش بسزایی دارد و این در حالی است که اغلب شهرها برای جذب مسافر و به ویژه رونق صنعت گردشگری خطوط مونوریل یا تراموا را در دستور کار خود قرار داده اند.
معصومی افزود: خطوط مترو در زیرزمین، مشکلات تردد و ترافیک را برطرف می کند اما به لحاظ منظر شهری نقطه مثبتی را برای مجموعه بوجود نمی آورد.
شهردار زنجان ادامه داد: خطوط تراموا با ترددهای عادی و با زندگی مردم مانوس و نزدیک است به گونه ای که در فواصل کوتاهتر دسترسی مردم به ایستگاه ها را فراهم می کند و حتی در برخی محل ها وسایط نقلیه شخصی از روی این خطوط می گذرند و هیچ مشکلی بوجود نمی آید.
وی بیان کرد: هزینه اجرای تراموا نسبت به مترو کمتر بوده و در صورت تخصیص ۵۰ درصدی هزینه از سوی دولت ۵۰ درصد دیگر را شهرداری پرداخت خواهد کرد.
معصومی افزود: شهرداری تلاش دارد از ظرفیت های موجود به ویژه بانکها برای استفاده از فاینانس خارجی در این پروژه استفاده کند.
وی در ادامه با تبریک ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی ها به نقش روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمانی اشاره  و روابط عمومی را نبض تپنده سازمان ها دانست و خاطرنشان کرد : به دلیل تنوع و حجم گسترده  خدمات شهرداری ها باید روابط عمومی ها پا به پای نیروهای اجرایی حرکت کنند و همواره قبل ، بعد و حین انجام پروژه کار اطلاع رسانی را انجام دهند .
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
انتصاب های جدید در هیات ورزش سه گانه استان زنجان
خبر قبلی
قبولی صددرصدی داوران کاراته ایران در آزمون آسیایی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست