حجم سرمایه گذاری پروژه تولید انرژی از زباله در زنجان، بی سابقه است

حجم سرمایه گذاری پروژه تولید انرژی از زباله در زنجان، بی سابقه است

 

 

 

 

استاندار زنجان، سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی در شهر زنجان را بی نظیر دانست و گفت: این حجم از سرمایه گذاری در بین پروژه های شهرداری زنجان تاکنون بی سابقه بوده است.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ اسداله درویش امیری در جلسه هماهنگی با هیئت سرمایه گذار خارجی در راستای انعقاد قرارداد میان شهرداری زنجان و شرکت گلوبال گرین انرژی در خصوص احداث کارخانه تولید برق از پسماندهای شهری زنجان به روش B.O.T، اظهار کرد: با اجرای این طرح، ۱۱۵میلیون دلار سرمایه گذاری در زنجان صورت می گیرد که امیدواریم اجرای آن نیز سریع تر از مدت زمان پیش بینی شده در قرارداد به اتمام برسد.

مقام عالی اجرایی استان، اقدامات این شرکت سرمایه گذار خارجی در گسترش دانش استفاده از پسماندها و تبدیل آن به انرژی برق در سطح دنیا را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این پروژه با دنبال کردن یک هدف ایده آل، به حفاظت از محیط زیست و بهداشت جامعه کمک قابل ملاحظه ای می کند و گام مهمی در تقویت فرهنگ بهداشتی و اجتماعی جامعه بر می دارد.

وی با اشاره به حمایت های همه جانبه مدیریت استان از عملیاتی نمودن قرارداد احداث کارخانه تولید انرژی از زباله در زنجان، ابراز امیدواری کرد: با اعطای زمین احداث کارخانه و تأمین زباله مورد نیاز و همچنین خریداری برق تولید شده از سوی استان زنجان، علاوه بر مزیت های اقتصادی به حفاظت از محیط زیست استان کمک شود.

درویش امیری با اشاره به همزمانی استقرار شوراهای شهر با انجام این پروژه اظهار کرد: این همزمانی می تواند به سرعت بخشیدن به انجام این پروژه کمک کند و انجام سریع این پروژه مقدمه ای برای ادامه همکاری این شرکت در استان زنجان و استان های همجوار خواهد بود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بانک مسکن پرداخت تسهیلات بافت فرسوده استان را متوقف کرده است
خبر قبلی
بهزیستی زنجان خواستار مناسب سازی فضاهای شهری است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست