حسینیه اعظم زنجان به مرکز تولید و اشتغال در استان تبدیل شده است

 رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به رویکردهای اقتصادی، گفت: حسینیه اعظم زنجان به مرکز تولید و اشتغال در استان تبدیل شده است

به گزارش همدلی‌زنجان؛ به نقل از روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، علیرضا فیروز فر با بیان این مطلب، اظهار کرد: در گلستان حسینیه‌ اعظم زنجان در فصل برداشت ۵۰۰ نفر روز از سه هکتار زمین زیر کشت گل محمدی  ۶ تن گل برداشت می‌کنند.

وی اظهار کرد: همچنین مجموعه‌ کشت و صنعت مصباح حسنیه‌ اعظم زنجان با پرورش ۶۰۰ راس گوسفند چند قلوزای نژاد افشار همراه با ارتقای دانش فنی پرورش این نژاد ، پرواربندی و تشکیل زنجیره‌ی گوشت قرمز فعالیت و  معجونی از عشق و علم  ثروت آفرینی می‌کند و تلاش هشت ساله‌ محققان زنجانی در این مجموعه به ثمر نشسته و گوسفندان این مجموعه پنج قلوزایی می‌کنند.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: احداث مجموعه‌ پرورش ۱۰ هزار راسی گوسفند افشار که زنجیرهای تولید علوفه ،پرواربندی ،کشتار، قطعه بندی و عرضه را شامل می‌شود از برنامه های مهم حسینیه اعظم زنجان می باشد.

فیروز فر تاکید کرد: به برکت این مکان مقدس و با کمک نذورات مردمی حسینیه اعظم زنجان به مرکز تولید و اشتغال در استان تبدیل شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سرکوبِ مزد مخرب‌ترین سیاست است
خبر قبلی
 اگر می‌خواهید به آینده سفر کنید به استونی بروید
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست