حضور ۲۱ ورزشکار زنجانی در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی قطعی شد

حضور ۲۱ ورزشکار زنجانی در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی قطعی شد

 

 

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان  با اشاره به اینکه وضعیت اعزام ورزشکاران زنجانی به بازی‌های آسیایی مطلوب و مورد رضایت است، اظهار کرد: حضور ۲۰ تا ۲۱ نفر از ورزشکاران ما به بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی قطعی شده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، علی خلیلی  با بیان اینکه در بخش پاراآسیایی نیز حضور ۱۸ ورزشکار از استان زنجان قطعی شده است، تصریح کرد: انتخاب نفرات اعزامی در این بخش همچنان ادامه دارد و ما نیز خوشبین به افزایش تعداد ورزشکاران زنجانی در این بخش هستیم.

وی با اشاره به اینکه حمایت‌های اداره کل از ورزشکاران از ابتدای سال آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد، ابراز کرد: حمایت‌های مادی و معنوی از ورزشکاران و پس از هر اردو صورت گرفته و از نزدیک نیز پیگیر حل مشکلات ورزشکاران و رایزنی با فدراسیون‌های مختلف هستیم.

خلیلی با بیان اینکه در رشته‌های مختلفی انتطار مدال‌آوری از ورزشکاران زنجانی حاصر در مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی وجود دارد، خاطرنشان کرد: رشته‌هایی چون ووشو، دوچرخه‌سواری و کوهنوردی و … از جمله این رشته‌ها محسوب می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه امیدواری بسیار زیادی به افتخارآفرینی ورزشکاران زنجانی در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی داریم، تصریح کرد: افزون بر جوایزی که برای مدال‌آوران از پیش در نظر گرفته شده است، در حال رایزنی با دستگاه‌ها و ارگان‌های دیگر نیز هستیم تا به ورزشکاران افتخارآفرین جوایی ارزنده‌ای اهدا شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
جلب تمایل بخش خصوصی برای تکمیل پروژه های نیمه‌تمام در استان
خبر قبلی
اصلاح‌طلبان به کدام مکتب اقتصادی نزدیک‌ترند؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست