1. اخبار استان
  2. حواشی حوزه استانداری را سیستم قضایی پیگیری کند

کد خبر: 23421

گزارش همدلی‌زنجان از نخستین نشست خبری محسن افشارچی؛

حواشی حوزه استانداری را سیستم قضایی پیگیری کند

استاندار زنجان با اشاره به حواشی مطرح شده در زمان استاندار سابق، گفت: این مسائل را سیستم قضایی باید پیگیر باشد. ما به عنوان سیستم اجرایی نباید خودمان را درگیر آن بکنیم. باید تلاش کنیم اتفاقات گذشته تکرار نشود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ محسن افشارچی در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران، با بیان اینکه هیچ عجله ای برای انتصابات جدید ندارم، اظهار کرد: در هر انتصابی معیار توانایی و شایستگی افراد خواهد بود . از همه سلایق و حتی جناح رقیب در صورت توانایی و شایستگی بهره گیری خواهیم برد و این را شما خواهید دید.

وی با بیان اینکه باید برای شعارها معیار و شاخص داشته باشیم، افزود: در خصوص قطب آی تی که مطرح شده باید با اعداد صحبت کنیم. وقتی می گوییم اقتصاد دیجیتال باید سهم اقتصاد دیجیتال از تولید ناخالی داخلی استان زنجان مشخص شود و اگر آن را نسبت به کشور بالا بردیم بگوییم که کار انجام شده است. شعار قطب آی تی دقیق نیست.

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه من تمام تلاشم را خواهم کرد زیرمجموع دولت نگاه درست به آمار و شاخص های آماری داشته باشد، یادآور شد: ۳۸ درصد سهم تولیدناخالص داخلی استان مربوط به بخش خدمات است اما سهم اشتغال این بخش را ندارم.  باید مشخص کنیم هر صنعت و هر بخش چه سهمی از تولید و اشتغال را دارد.

وی در خصوص بکارگیری بانوان در حوزه مدیریتی استان نیز گفت: فرقی بین مردان و زنان قائل نیستم و اصولا این خطکشی را قبول ندارم. زنان و مردان حقوق یکسانی دارند و معیار در انتخاب مدیران شایستگی است. در رابطه با حضور جوانان در عرصه توسعه نیز قطعاً نظر خاصی به این قشر خواهیم داشت.

افشارچی مهم ترین تهدید برای استان را موضوع آب عنوان کرد و افزود: توجه به منابع آب باید مورد توجه جدی باشد در غیر این صورت طی سال های آتی دچار تنش آبی خواهیم شد. توسعه راه های استان به ویژه در خصوص ارتباط شمال-جنوب مورد توجه جدی قرار دارد.

 

 

 

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مسیرآینده برجام
خبر قبلی
مشارکت ۴۶ درصدی در انتخابات نظام مهندسی ساختمان در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کیفیت فایل های صوتی بسیار پایین است.

آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست