حوزه صنایع تبدیلی زنجان بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری دارد

 

حوزه صنایع تبدیلی زنجان بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری دارد

رتبه دوم استان زنجان در تولید لوبیا

 

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان زنجان حوزه فرآوری و صنایع تبدیلی را برای سرمایه گذاری در استان مناسب توصیف کرد و گفت: حوزه صنایع تبدیلی زنجان بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری دارد.

 

به گزارش همدلی زنجان، عبدالله جعفری در دیدار فعالان اقتصادی استان با سفیر مالزی در ایران، با بیان اینکه پذیرش سرمایه گذار در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی استان زنجان با استقبال مواجه است، اظهار کرد: در محصولاتی همجون سیب زمینی و محصولات مازاد تولید استان زمینه برای استقرار واحدهای فرآوری و صنایع تبدیلی فراهم بوده و حمایت های لازم از سرمایه‌گذاران صورت می‌گیرد.

وی با باین اینکه استان زنجان ظرفیت های زیادی در حوزه کشاورزی دارد، افزود: استان زنجان رتبه دوم تولید لوبیا و رتبه سوم تولید محصول زردآلو را در سطح کشور دارد. به ظرفیت های تولید محصولات کشاورزی استان زنجان اشاره کرد و گفت: استان زنجان رتبه نخست تولید زیتون کشور را دارد.

این مقام مسئول از سرمایه گذاران مالزی برای حضور در بخش کشاورزی استان دعوت کرد و یادآور شد: نمایشگاه محصولات کشاورزی کشورهای اکو در زنجان طی آبان ماه سال جاری برگزار می شود که کشور مالزی نیز برای آشنایی با ظرفیت های کشاورزی استان می تواند در آن شرکت کند.

وی با بیان اینکه استان زنجان رتبه چهارم تولید فندق را در کشور دارد، افزود: رتبه ششم تولید انگور و همچنین رتبه هفتم تولید محصولات پیاز، سیب زمینی، حبوبات و سیب درختی در سطح کشور متعلق به استان زنجان است.

این مقام مسئول استان زنجان را یکی از استان های با ظرفیت بالا در تولید انواع محصولات کشاورزی برشمرد و تاکید کرد: استان زنجان ۵۰ نوع محصول کشاورزی تولید می کند و ۲.۵ میلیون تن حجم تولید سالانه دارد.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
جشنواره اکو-جاده ابریشم فرصت مساعد برای نزدیکی زنجان و اندونزی است
خبر قبلی
کشف ۱۱۶ بسته تریاک از شکم یک قاچاقچی در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست