1. اخبار شهرستان
  2. خدمات شهری در منطقه یک زنجان عادلانه توزیع می‌شود

کد خبر: 5107

خدمات شهری در منطقه یک زنجان عادلانه توزیع می‌شود

خدمات شهری در منطقه یک زنجان عادلانه توزیع میشود

 

 

 

 

شهردار منطقه۱ زنجان با اشاره به بودجه ۴۷۰ میلیون تومانی بودجه شهرداری منطقه یک زنجان گفت: خدمات شهرداری زنجان در شهر عادلانه توزیع میشود.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ بهرام حدادی با اشاره به برنامه‌های شهرداری منطقه یک زنجان در سال جاری اظهار کرد: امسال ۴۷ میلیارد تومن بودجه برای شهرداری منطقه یک زنجان پیش بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه از مجموع بودجه در نظر گرفته شده ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عمران شهری است؛ گفت: این امر شامل (جدول گذاری ،آسفالت، کانال های دفع آبهای سطحی وفضای سبز )را شامل میشود که امیدواریم به زودی محقق شود.
وی با اشاره به اینکه در ادامه به بحث ساخت ساختمان برای شهرداری منطقه یک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شهرداری منطقه یک در منطقه سه مستقر است؛ در حالی که ما در تلاشیم در میدان شورا ساختمان اداری با زیر بنای۳هزارو ۶۰۰ متر بنا کنیم که طی چند روز آینده عملیاتی خواهد شد تا در زمینه مراجعات مشکل مردم حل شود و به راحتی تردد کنند.
وی با اشاره به اینکه یکی از ضعف‌های شهرداری در عدم اطلاع‌رسانی قوی به مردم است؛ افزود: آنچه مسلم است؛ بخشی از مردم از خدمت رسانی و حتی از
حقوق خودو وظایف شهرداری بی اطلاع هستند که در این زمینه باید شفاف‌سازی لازم صورت گیرد.
وی با بیان اینکه شهرداری باید همه توان خود را برای اخذ درآمد به کارگیرد؛ افزود: همشهریان باید شهرداری را به عنوان شریک خود ویک بنگاه اقصادی در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند از طرفی این درآمدها باید درست و اصولی هزینه شود تا منظر شهری زیباتر شود.
وی با اشاره به اینکه شهرداری مجری طرح تفصیلی است؛ در حالی که شاید اجرای این طرح‌های منسوخ شده منطبق با واقعیت های امروزی جامعه نباشد با این وجود باید ملاک عمل قرار گیرد؛ افزود: همین امر خود مشکل ساز شده است.
وی با اشاره به اینکه از دیگر برنامه‌های شهرداری مباحث مربوط به برون سپاری است، گفت: برون سپاری فضای سبز شهری و همچنین مکانیزه کردن دفع
زباله از جمله اقداماتی است که شهرداری منطقه یک در نظر دارد آن را اجرایی کند.
وی با اشاره به اینکه برنامه شهرداری اجرای طرح‌های کارشناسی شده و دقیق مطابق با مکانیزم روز است؛ اضافه کرد: خارج کردن پارک‌ها از حالت سطحی
بودن و همچنین کاربردی کردن و حجیم‌سازی آن از جمله فعالیت‌هایی است که در شهرداری منطقه یک اجرایی خواهد شد.
وی در پایان از انجام فعالیت‌های شبانه روزی در شهرداری با توجه به فصل کاری شهر زنجان خبر داد و گفت: همچنین مبحث سد معبر نیز که موجب تضییع حقوق شهروندان شده و نارضایتی مردم و ترافیک را در پی دارد با همکاری نیروی انتظامی وخدمات شهری با جددیت هر چه تمام تر برخورد خواهیم کرد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
فیش های سرگردان!
خبر قبلی
تجربه شهرداری زنجان در مناسب‌سازی معابر به سایر شهرهای استان، منتقل شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست