خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی با ۸ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای استان زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از ارائه خدمات امدادی از ۲۵ اسفندماه سال ۹۷ تا شانزدهم فروردین‌ماه امسال خبر داد و گفت: طی این مدت خدمت رسانی به مسافران نوروزی با هشت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای استان زنجان انجام شده است.

 

به گزارش“همدلی‌زنجان”شهرام میرزایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  به ۱۹۴ حادثه در جاده‌های استان زنجان امداد رسانی شده است، اظهار کرد: امدادگران این جمعیت طی مدت یاد شده سال‌جاری به ۱۹۴ حادثه در جاده‌های استان زنجان امدادرسانی و یک هزار و ۷۰۶ نفر از خدمات امدادی هلال احمر استان زنجان استفاده کردند.

وی با اشاره به اینکه طی تعطیلات عید نوروز ۷۲۳ نفر از مسافران نوروزی در پایگاه‌های جاده‌ای و مساجد استان زنجان اسکان داده شدند، افزود:  در همین بازه زمانی ۸ هزار و ۷۱ نفر به «کمپین نه به تصادفات پیوستند» و ۳ هزار و ۴۱۷ نفر به ایستگاه‌های سلامت مراجعه کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در راستای اجرای طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان زنجان ۳۵۸ تیم عملیاتی با هزار و ۱۵۳ نفر نیرو شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: برای امدادرسانی به مصدومین نیز از ۱۱۸ دستگاه آمبولانس و ۸۳ دستگاه خودروی نجات و ۱۶ دستگاه خودرو کمک دار استفاده شد.

وی با اشاره به دیگر خدمات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، گفت: ۱۸ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای استان زنجان با ۳۶۰ نفر امدادگر و نجات گر به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی داشتند.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 تغییر مسیر اتوبوسرانی زنجان بدون افزایش کرایه
خبر قبلی
حضور ۷۰ هزار گردشگر در بقاع متبرکه زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست