1. اخبار شهرستان
  2. خرم‌دره همچنان شهر بدون شهردار…!

کد خبر: 5211

خرم‌دره همچنان شهر بدون شهردار…!

خرم‌دره همچنان شهر بدون شهردار…!

 

 

 

 

بعد از استقرار نزدیک به یک ساله اعضای شورای دوره پنجم شهر خرم دره در پارلمان شهری و فراز و فرودهای فراوان در انتخاب شهردار منتخب، همچنان شهر خرم دره شهردار خود را به صورت قطعی و حکم خورده نشناخته است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛  اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌دره پس از استقرار در پارلمان شهری این شهر صنعتی استان، رایزنی برای انتخاب شهردار منتخب را آغاز کردند اما شاید فکر نمی کردند این رویکرد و انتخاب ها تا به امروز وضعیت خرم دره را در بلاتکلیفی بگذارد؛ پیدا کردن یک جایگزین برای محمدابراهیم امیرلو یک دغدغه مهم برای اعضای شورای شهر خرم دره بود و آن ها موفقیت ها عبدالعلی قاسم پور شهردار ابهر در همسایگی را شنیده بودند.

به نظر می رسد این شنیده ها و موفقیت های قاسم پور موجب ترغیب اعضای شورای شهر خرم دره برای انتخاب وی شد اما این انتخاب سرآغازی برای چالش های جدید در تشکیل تیم مدیریت شهری شهر خرم دره شد!

آنظور که گفته شده انتخاب قاسم‌‌پور خالی از اشکال نبود زیرا وی مدیری بازنشسته بود! که این امر سبب شد بیش از چند ماه در صندلی شهرداری خرم‌دره تکیه نزند! نخستین انتخاب شورای شهر خرم دره نخستین چالش برای آن ها بود.

پس از خداحافظی قاسم‌پور با شهرداری خرم دره، محمدرضا مقدم به عنوان سرپرست شهرداری این شهرستان انتخاب شد و بالاخره پس از کش و قوس‌‌های فراوان امروز امیر هوشنگ نوری‌آرا شهردار سابق شهر هفت چشمه لرستان به عنوان شهردار خرم‌دره انتخاب شده است.

این سیر زمانی برای خرم دره فعلا نتایج مثبتی به همراه نداشته و هنوز حکم شهردار خرم دره توسط مقامات متولی امضا نشده است!

 

عزت اله مظفری، مسئول امورارتباطات وروابط عمومی شهرداری خرم دره در گفت و گوی با “همدلی زنجان”؛ به وضعیت شهرداری خرم دره اشاره کرد وگفت: بعد از استقرار شورای شهرخرم دره حدودیک سال پیش باباجمادی به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد و حدود دو ماه بعد قاسم پورشهردار ابهربه عنوان شهردارخرم دره توسط اعضای شورای شهر با ۴رای موافق به عنوان شهردارخرم دره منصوب گردید.

وی با بیان اینکه بعد از پنج ماه فعالیت درخرم دره قاسم پور به بهانه بازنشستگی ازشهرداری خرم دره عزل و محمدرضا مقدم به عنوان سرپرست شهرداری خرم دره مشغول کارشد، اظهار کرد: در روزهای گذشته با تشکیل جلسات توسط شورای شهر نوری‌آرا شهردارسرچمشه لرستان توسط اعضای شورای شهربه عنوان شهردارخرم دره منصوب شدکه حکم وی مراحل قانونی خود را طی می کند.

مسئول امورارتباطات وروابط عمومی شهرداری خرم دره با اشاره به اینکه هرچند این انتخاب با نقدها و انتقادات زیادی مواجعه شده است، افزود: انتخاب شهردارتوسط شورا یک حق قانونی بوده و مدیریت شهری خرم دره در انتظار ابلاغ حکم شهردار این شهر است.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی شهر خرم دره طی سه ماه اخیر با سرپرستی اداره شده است، یادآور شد: امیدواریم وضعیت شهردار خرم دره مشخص شود.

گفتنی است شهر خرم دره دارای ۵۴ هزارجمعیت شهری است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تقاطع تربیت زنجان اصلاح می شود
خبر قبلی
آرامستان‌های داخل شهر زنجان به آرامستان شهرداری انتقال داده می شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست