دانشگاه‌ها در مسائل کارشناسی پروژه‌های شهری زنجان دخالت داده شوند

دانشگاه‌ها در مسائل کارشناسی پروژه‌های شهری زنجان دخالت داده شوند

 

 

 

رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان زنجان با اشاره به اهمیت جایگاه علمی دانشگاه ها در سطح جامعه، گفت: از شهردار زنجان تقاضا داریم دانشگاه‌ها را در مسائل کارشناسی پروژه‌های شهری بیشتر دخالت دهند.
به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان زنجان، حسن طغرانگار در حاشیه نشست با رؤسای مراکز آموزش علمی- کاربردی استان زنجان ضمن تبریک حسن انتصاب شهردار جدید و با اشاره به پروژه سبزه‌میدان زنجان، اظهار کرد: لازم است در پروژه‌های شهری، از جمله پروژه سبزه‌میدان نظرات و پیشنهادات تخصصی دانشگاهیان اعمال شود، چرا که اینگونه پروژه‌ها به همه مردم و نهادها تعلق دارد.
وی افزود: از شهردار محترم تقاضا داریم دانشگاه‌ها را در پروژه‌های شهری بیشتر درگیر کنند و دانشگاه جامع علمی- کاربردی نیز آمادگی خود را دراین خصوص اعلام می نماید.
رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان زنجان با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی- کاربردی در بسیاری از حوزه‌ها تخصص و مهارت علمی و پژوهشی دارد، گفت: دانشگاه جامع علمی-کاربردی آمادگی دارد با تمام توان به پروژه‌های شهری ورود پیدا کند.
طغرانگار آمادگی همکاری دانشگاه جامع علمی_کاربردی استان زنجان با همه مراکز تحت نظارت را اعلام کرد و افزود: دانشگاه‌ها می‌توانند از زوایای مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی، هنری و عمرانی نظرات کارشناسانه و مشورتی بدهند.
در همین راستا از سوی رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان زنجان پیشنهاد نشست تخصصی در خصوص موضوع پروژه سبزه میدان با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زنجان مطرح شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
قیمت تخم مرغ روند نزولی به خود گرفت
خبر قبلی
رضا عسگری به عنوان فرماندار شهرستان زنجان منصوب شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست