دانشگاه علوم پزشکی زنجان نخستین دانشجویان خارجی را پذیرش کرد

دانشگاه علوم پزشکی زنجان نخستین دانشجویان خارجی را پذیرش کرد و جلسه توجیهی و ثبت نام دانشجویان بین المللی  آن برگزار شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ نخستین دانشجویان بین المللی دانشگاه علوم پزشکیف خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان صبح روز سه شنبه ۱۶ مهرماه در سالن ابن سینای دانشکده پزشکی ثبت نام شدند و برنامه های توجیهی آنها در حین ثبت نام انجام شد.

 دانشجویان بین المللی در برنامه ثبت نام و جلسه توجیهی پای سخنان معاون آموزشی و معاون فرهنگی نشستند و به دلیل اینکه اکثریت آنها از منطقه اقلیم کردستان عراق به این دانشگاه آمده اند با ترجمه یکی از اساتید دانشگاه به زبان کردی موارد مختلف آموزشی و فرهنگی را از سوی این دو معاون دانشگاه شنیدند.

 معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ابتدا به دانشجویان جدید خوش آمد گفت و نکات آموزشی و موضوعاتی که مربوطه به حیطه کاری این معاونت است را شرح داد و

در این مراسم به این نکته تاکید شد که هیچ نفاوتی از نظر امکانات و نحوه تعامل با دانشجویان بین المللی و دانشجویان ایرانی وجود ندارد و ابراز امیدواری شد که دانشجویان در طول تحصیل سفیر خوبی از سوی کشور خود در ایران باشند و هم در پایان دوه خاطرات خوب و به یاد ماندنی از کشور ایران برای خود به همراه ببرند.

در پایان این جلسه از والدین دانشجویان دو نفر به نمایندگی برای برنامه پرسش و پاسخ حاضر شدند و هر دو ضمن تشکر از برخورد و مهمان نوازی ایرانی آمادگی خود را برای همکاری با دانشگاه برای تامین شرایط مناسب و ارتباط خوب با فرزندانشان اعلام کردند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کاهش تدریجی دمای هوا در استان زنجان
خبر قبلی
او به درد شما نمی خورد!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست