1. اجتماعی
  2. دبیر ستاد انتخابات استان زنجان منصوب شد

کد خبر: 21139

با حکم استاندار زنجان؛

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان منصوب شد

در پی انتصاب سعید صفری بعنوان سرپرست جدید دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، وی بعنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان نیز منصوب و معرفی شد.

به گزارش همدلی زنجان؛ در متن این حکم آمده است؛

با عنایت به عزم و اراده در برگزاری انتخابات هرچه باشکوه بر مدار قانون، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان “عضو و دبیر ستاد انتخابات استان” در امر برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب می‌نمایم.

امید است در پرتو عنایات حق تعالی و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکت حداکثری و در شان مردم شریف استان زنجان و در فضایی امن همراه با نشاط و آرامش برگزار و در آن حقوق انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان بعنوان حق‌الناس مطابق با مُرِّ قانون رعایت شود.
با توجه به همزمانی، اهمیت و حساسیت انتخابات پیشِ رو، لازم است با هماهنگی رئیس ستاد انتخابات استان و اتخاذ تدابیر مناسب، همه تمهیدات و مقدمات لازم فراهم و در زمان مقرر اجرا گردد.

گفتنی است؛ *”سعید صفری”* که از نیروهای بومی وزارت کشور است، پیش از این مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری زنجان بود و سوابقی همچون مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان، معاونت دفتر مدیریت بحران استانداری و فرماندار شهرستان ماه‌نشان و رییس گروه اشتغال و سرمایه گذاری دفتر برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی را در کارنامه کاری خود دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آسمانی صاف تا قسمتی ابری در استان زنجان
خبر قبلی
آمادگی ۲ زنجانی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست