1. اخبار استان
  2. تفنگ ارتش روی پیشانی شورای شهر زنجان…!؟

کد خبر: 11744

تفنگ ارتش روی پیشانی شورای شهر زنجان…!؟

در زمان شورای اسلامی دوره چهارم زنجان برخی اقدامات مهم توسعه ای با هماهنگی مسئولان دولتی کلید خورد، از اقدامات زبرساختی حوزه سرمایه گذاری تا بازگشایی برخی محورها که بازگشایی محور پادگان یکی از مهم ترین آن ها بود.

به گزارش “همدلی‌‌زنجان”؛جمشید انصاری، استاندار وقت در یکی از نشست های خبری خود به خبرنگاران گفت که اگر یک اقدام مهم را در زنجان می توانسته محقق کند، آن جابجایی و بازگشایی محور از داخل پادگان بوده و این کار را خوب بلد است. اگر هم روزی از زنجان برود ادامه این روند با مشکل مواجه خواهد شد.

شاید در آن مقطع این سخن جمشید انصاری کمی تملق آمیز به نظر می رسید، اما بعد از رفتن وی و گذشت چندین سال شاهد هیچ اقدام چشمگیری در بازگشایی محور پادگان نیستیم.

امروز حمیدرضا حمیدی، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در سخنانی کنایه آمیز از رویکرد مسئولان تیپ زرهی ارتش در زنجان انتقاد کرد. برخی از اعضای شورا نیز خواستار پیگیری و مساعدت مسئولان در این خصوص شدند که امامعلی داداخواه و احمد نصیری از جمله آن ها بودند.

مملکت قانون ندارد یک نفر جلوی مردم ایستاده است؟

سخنان امروز رئیس شورا چند کلید واژه مهم داشت. اینکه حتی در خصوص این بازگشایی کار به بحث و تنش لفظی رسیده است! حمیدی گفت که واقعا به عنوان رئیس شورا دلیل خوابیدن پروژه را نمی دانم! مردم در جریان باشند که همه تلاشمان را کردیم اما نتیجه نداد! اینکه مملکت قانون ندارد یک نفر جلوی مردم ایستاده است؟

ظاهرا سخنان حمیدی کنایه به مسئولان بلندپایه تیپ زرهی است. مشخص نیست چرا سطح تعامل مسئولان تیپ زرهی ارتش با مدیریت شهری در زنجان به این میزان کاهش یافته و برخی از کش و قوس های اداری، شخصی و گروهی و… موجب به خطر افتادن منافع عمومی در شهر زنجان شده است.

در حالی پروژه بازگشایی محور پادگان در زنجان متوقف شده که در سال های گذشته به صورت رسمی کلنگ زنی آن طی مراسمی انجام و رسانه ای شده است.

برخی از اهالی منطقه از همدلی‌زنجان بارها مشکل بازگشایی محور پادگان و حتی راه دسترسی به شهرک های شمالی را پیگیری کرده اند. به نظر می رسد برای بررطرف شدن مشکل در این راستا نیاز به اهرم های کمکی قوی تری است.

مسئولان یادشان باشد، هر فداکاری و از خودگذشتگی در شرایط قعلی کشور ایثار بزرگی است و تتها باید برای مناقع عمومی تلاش کرد و از مناقع شخصی، گروهی و سازمانی برای رضایت مردم گذشت. همانطور که رئیس قوه قضائیه نیز در خصوص رویکردهای جدید این قوه از کلید واژه سرمایه اجتماعی بارها یاد کرده است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آسمانی غالباً صاف و آفتابی در اغلب مناطق استان زنجان
خبر قبلی
درخشش دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست