1. اخبار استان
  2. دستاوردهای سپاه به مردم اطلاع رسانی و تشریح شود

کد خبر: 7170

دستاوردهای سپاه به مردم اطلاع رسانی و تشریح شود

استاندار زنجان با اشاره به جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توسعه و اعتلای کشور، گفت: سپاه در عرصه های مختلف کشور اثرگذاری شایسته داشته است و امروز با افتتاح ۷۲ پروژه محرومیت زدایی در استان شاهد امر مبارکی هستیم.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ فتح اله حقیقی در نشست مشترک با دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) استان جهت افتتاح ۷۲ پروژه محرومیت زدایی استان، با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمات شایسته ای در بخش های مختلف به جامعه ارائه داده است، اظهار کرد: سپاه استان اقدامات بسیار موثری در حوزه جوانان، مسائل اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی مدنظر رهبری داشته است.
وی با بیان اینکه کاستی های موجود در پروژه های محرومیت زدایی یک بخش مربوط به عدم همراهی مناسب مدیرانی استانی با مرکز بوده است، افزود: باید از گفتاردرمانی به عمل گرایی حرکت کنیم و باید نقشه را برای اقدامات تهیه کرده و مطابق با آن حرکت کنیم و انضباط مالی،مدیریتی و اداری داشته باشیم.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه نباید ادارات برای تحقق برخی اهداف موازی کاری کنند، یادآور شد: باید برای تحقق اهداف محرومیت زدایی برنامه های تدوین شوند و با اقدامات مشترک بین سپاه و بدنه اجرایی استان و همراهی فرمانداران و بحش های مختلف اقدامات موثر در این حوزه محقق شود.
وی با بیان اینکه باید آرامش درونی برای مردم ایجاد شود، تاکید کرد: باید با اقدامات مشترک موجب رضایت مردم شویم و نباید با اقدامات موازی سوددهی کارها برای مردم کم تر شده و اثرگذاری اقدامات کاهش یابد.
حقیقی با تاکید بر اهمیت حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح جامعه، اظهار کرد: این حوزه مورد تاکید رهبری بوده و در استان از ظرفیت های بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهره گیری خواهیم کرد.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه در فصل بودجه ریزی قرار داریم، افزود: در این راستا جلساتی برگزار خواهد شد و نمایندگان مجلس را برای برنامه ریزی و داشتن بودجه مناسب دخالت خواهیم داد.
وی محرومیت زدایی را اولویت مهم نظام جمهوری اسلامی خواند و تاکید کرد: در طی ۴۰ سال گذشته اولویت انقلاب اسلامی موضوع محرومیت زدایی در کشور بوده و ۵۰ درصد اعتبارات استان نیز در این راستا تدوین شده و شاخص های توزیع اعتبارات با توجه به این موضوع بوده است.
حقیقی با بیان اینکه اکثر روستاهای کشور هم اکنون دارای امکانات مورد نیاز خود هستند، خاطرنشان کرد: راه های کشور نسبت به ۴۰ سال گذشته ۶ برابر شده، سدهای کشور ۱۵ برابر، تولیدات پتروشیمی ۳۰ برابر، صادرات کشور ۵۷ برابر شده و رتبه تولید علم کشور ۱۶ دنیا و اول منطقه است. در حوزه پزشکی کشور در اوایل انقلاب از پزشکان خارجی بهره می برد، هم اکنون حوزه پزشکی کشور از علوم های تک بهره می برد.
استاندار زنجان قدرت سپاه را ارزشمند توصیف کرد و گفت: امروز نقطه زنی سپاه گویای استفاده از دانش های تک بوده و توفیقات ارزشمندی حاصل شده که این قدرت سپاه باید به مردم و جوانان به خوبی توسط مسئولان اطلاع رسانی و تشریح شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
انتصابات جدید در شهرداری زنجان
خبر قبلی
زنجان و آرمان شهرهای ترسیمی..!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست