1. اجتماعی
  2. دستگیری سارق داخل خودرو و اماکن خصوصی زنجان

کد خبر: 24368

دستگیری سارق داخل خودرو و اماکن خصوصی زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو و اماکن خصوصی خبر با ۵۵ فقره سرقت توسط ماموران انتظامی شهرستان زنجان خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان، سرهنگ ” ایرج خانی پور ” با اعلام این خبر بیان داشت : در پی وقوع چند مورد سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان زنجان موضوع به صورت وی‍ژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی سرنخ های موجود در محل های وقوع سرقت، دریافتند، سارق یا سارقان در شب با استفاده از تاریکی شب و خلوت بودن محله ها و سهل انگاری ساکنین مجتمع ها،اقدام به سرقت داخل خودرو و انباری مجتمع ها می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: ماموران تجسس کلانتری۱۱ شهرستان زنجان با هماهنگی مقام قضایی موفق شدند سارقی سابقه دار را که اقدام به نگهداری اموال مسروقه در منزل می کرد را در مخفیگاه خود دستگیر و به کلانتری۱۱ دلالت نمایند.

سرهنگ خانی پور خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های صورت گرفته به ۵۵ فقره سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی اعتراف و درحال حاضر ۴۰۰ عدد انواع وسایل و ابزارآلات مسروقه از وی کشف شد .

وی با بیان اینکه تحقیقات از متهم و شناسایی مالباختگان کماکان ادامه دارد از شهروندان خواست؛ در صورت داشتن ادعا مبنی بر سرقت اموال ،سریعاً به کلانتری ۱۱ شهرستان زنجان مراجعه و نسبت به شناسایی اموال خود اقدام نمایند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سفره ای که از بابت تحریم نانی ندارد!
خبر قبلی
ماجرای انصراف فیروزفر چه بود؟ سخنگوی شورا چه چیزی را تکذیب کرد؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست