دستگیری باند سارقان حرفه ای و کشف اموال سرقتی ۵ میلیاردی در خدابنده

 فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از شناسایی و دستگیری باند سارقان حرفه ای و کشف اموال سرقتی از مخفیگاه سارقان به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سرهنگ “محسن غنیمتی” با بیان این مطلب، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی ، دولتی، منزل و لوازم و تجهیزات رایانه ای، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: عوامل انتظامی کلانتری ۱۱ قیدار نبی(ع) با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه های سرقت، باند ۳ نفره سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر از متهمان در مخفیگاه خود در شهر زنجان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه، اموال مسروقه شامل تلویزیون دیجیتالی، رایانه، البسه، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، گوشی موبایل، لوازم خانگی کشف شد.

سرهنگ غنیمتی ادامه داد: با همکاری دادستانی باند سارقان حرفه ای متلاشی، ۲ نفر سارق حرفه ای دستگیر شده روانه زندان و یک دستگاه خودرو روانه پارکینگ و همچنین تلاش برای دستگیری نفر سوم سارقان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در خاتمه ضمن دعوت از شهروندان برای دقت بیشتر در نگهداری اموال و رعایت نکات ایمنی، تصریح کرد: شهروندان با یادداشت برداری از مشخصات، سریال و تصویربرداری از اموال سرمایه ای خود، در محل مناسب نگهداری تا در صورت مواجه شدن با سرقت و یا مفقودی، امکان ارائه به پلیس و یا مطابقت با اطلاعات سامانه نما، همکاران را برای کشف این اموال یاری کنند

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 ارزش واقعی بازار رو می‌شود
خبر قبلی
سلامت دانش آموزان اولویت مدیریت استان زنجان در بازگشایی آتی است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست