دوره آموزشی نحوه ورود صنایع کوچک و متوسط به بازار سرمایه در استان زنجان برگزار می‌شود

 

دوره آموزشی نحوه ورود صنایع کوچک و متوسط به بازار سرمایه در استان زنجان برگزار می‌شود

 

 

 

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان و همکاری کارگزاری مفید دوره آموزشی “نحوه ورود صنایع کوچک و متوسط به بازار سرمایه” برای واحدهای صنعتی استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان،  ایرج احمدی اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره که با ارائه یارانه ۸۰ درصدی توسط این شرکت برگزار می شود، آشنایی واحدهای صنعتی کوچک با نحوه تامین منابع مالی از طریق کانال های غیربانکی می‌باشد.

وی تصریح کرد: واحدهای کوچک می توانند با ورود به بازار sme با شرایط سهل بخشی از سهام شرکت های خود را از طریق کارگزاری ها به اشخاص حقیقی یا حقوقی واگذار نمایند که در اینصورت در کمترین زمان ممکن می توانند منابع مالی خود را تامین کنند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان اظهار داشت: بوروکراسی حاکم بر بانکها و تامین وثیقه از جمله مشکلات گریبانگیر واحدهای صنعتی در اخذ تسهیلات بانکی برای تامین منابع مالی و سرمایه در گردش می باشد که واحدهای صنعتی می توانند با ورود  به بازار sme  در صورت تمایل از امکان تامین مالی مناسب بهره‌مند شوند.

گفتنی است دوره آموزشی “نحوه ورود صنایع کوچک و متوسط به بازر سرمایه” در تاریخ ۱۱ بهمن ماه در سالن کنفرانس شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان برگزار خواهد شد. متقاضیان شرکت در این دوره می توانند با معرفی نامه کتبی از سوی واحد صنعتی خود به شرکت فنی و مهندسی پیشبرد (با شماره تماس ۳۵۲۴۲۶۱۰ -۰۲۴) مراجعه نمایند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
چندقلوزایی گوسفند افشار نمود مشخص پژوهش نوین در زنجان است
خبر قبلی
استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی استان در برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست