1. اخبار استان
  2. رئیس اتاق بازرگانی زنجان انتخاب شد

کد خبر: 11800

رئیس اتاق بازرگانی زنجان انتخاب شد

در پی استعفای غلامحسین جمیلی از ریاست اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی زنجان، علی یگانه فرد رئیس اتاق زنجان شد.

به گزارش “همدلی‌‌زنجان”؛ با برگزاری ششمین جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان که با حضور اکثریت اعضا در محل اتاق علی یگانه‌فرد به عنوان رئیس اتاق بازرگانی زنجان انتخاب شد.

در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌های غلامحسین جمیلی طی چند سال گذشته با استعفای وی موافقت و با اکثریت آرای هیئت نمایندگان، علی یگانه فرد با ارای هیئت‌نمایندگان به عنوان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان انتخاب شد.

شایان ذکر است که علی یگانه‌فرد پیش از این نیز به عنوان رئیس اتاق بازرگانی زنجان و همچنین نایب رئیس اول در دوره کنونی و عضو هیات نمایندگان ادوار اتاق بازرگانی زنجان و اتاق بازرگانی ایران و نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و ترکیه بوده‌اند.

از سوابق وی می‌توان حضور در شرکت برق منطقه‌ای از سال ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۶، مدیرعاملی و رئیس هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان صنعت برق، تاسیس بیش از ۱۵ شرکت تولیدی و صنعتی در شمال‌غرب کشور، مدیرعاملی و عضو هیات مدیره شرکت مقره‌سازی و رئیس هیات مدیره شرکت توسعه فن‌آوری روی اشاره کرد.

یگانه‌فرد همچنین رئیس هیئت‌مدیره شرکت سرمایه گذاری صنعت برق و رئیس هیئت‌مدیره شرکت مهندسی اندیشمند شمال‌غرب، رئیس هیئت‌مدیره شرکت نیروآفرینان شمال‌غرب، نائب‌رئیس شرکت سیمان خمسه، نائب‌رئیس شرکت آشنا راه سماء و رئیس هیئت‌مدیره شرکت صانع روی زنجان بوده‌اند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پیام مخاطبان همدلی‌زنجان
خبر قبلی
اعلام نشانی سایت ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست