نیازمند به روزرسانی اقدامات فرهنگی در زندان‌های زنجان هستیم

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اهمیت اقدامات فراگیر فرهنگی در زندان های استان زنجان، گفت: برای رسیدن به نتایج ملموس و اثرگذار فرهنگی در زندان ها نیازمند به روزرسانی این اقدامات و نوآوری در آن هستیم.

به گزارش “همدلی‌‌زنجان”؛ حجت‌الاسلام  اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با مدیر کل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور، گفت: استان زنجان در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضاییه در حوزه استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس و پابند الکترونیکی توفیقات بسیار خوبی داشته است و این امر باید با قوت بیشتر ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه با تلاش مدیرکل زندان‌های استان اقدامات خوب و موثری در حوزه  فرهنگی و مذهبی انجام شده است، تصریح کرد: با همه این اقدامات برای رسیدن به نتایج و تأثیرگذاری بیشتر، نیازمند نوآوری در برنامه‌های فرهنگی استان  هستیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان  ابراز کرد: ممکن است، آثار کارهای فرهنگی زمان‌بر باشد، اما اگر هم این کارها حتی در اصلاح یک زندانی تأثیر گذاشته باشد ارزشمند است.  کارهای فرهنگی مانند برخی کارهای دیگر سختی‌های خاص خود را دارد و باید با جدیت در کارها امیدوار به خروجی مثبت اقدامات بود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
صدور حکم انفصال موقت ۲۷۰ سردفتر در ۶ ماه
خبر قبلی
ارسال ۲۰۰ تخته چادر توسط هلال احمر زنجان به مناطق زلزله‌زده
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست