راه‌یابی فیلمی از زنجان به فصل سوم” نخستین جشنواره تلویزیونی مستند”

 

راه‌یابی فیلمی از زنجان به فصل سوم” نخستین جشنواره تلویزیونی مستند”

 

 

 

 

سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر زنجان از راه‌یابی فیلم مستند دو نازی به کارگردانی حسن بیات، مربی و فیلمساز انجمن سینمای جوان زنجان به فصل سوم” نخستین جشنواره تلویزیونی مستند” خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، لیلا بیگلی گفت: هیئت انتخاب نخستین «جشنواره تلویزیونی مستند» پس از بررسی و بازبینی ١۴٠ اثر رسیده به دبیرخانه، ۴١ فیلم کوتاه، نیمه بلند و بلند را برای شرکت در این جشنواره انتخاب کردند که در بین این آثار، فیلم مستند دو نازی به کارگردانی حسن بیات از مربیان و فیلمسازان انجمن سینمای جوان دفتر زنجان نیز در بخش مستند نیمه بلند به چشم میخورد.

وی در مورد ساخت این مستند اظهار داشت: ساخت این فیلم بیش از یک سال و نیم  طول کشیده است و درباره محیط‌بانی است که از دو بزغاله کوهی که مادرشان توسط شکارچیان کشته شده‌اند در روستا و خانه خود نگهداری کرده و به جهت حفظ حیات وحش در تلاش است نژاد بز کوهی را تکثیر کرده و در طبیعت رها کند. او با شرایط سخت و خلق و خوی وحشی بزغاله‌ها کنار آمده و رابطه عاطفی بین بزغاله‌ها و خانواده‌اش بر قرار می‌شود.

بیگلی با اشاره به عوامل ساخت این پروژه تاکید کرد: نویسنده و کارگردان فیلم: حسن بیات، تصویربردار: حسین خان بابایی و حسن بیات، تدوین و صداگذاری: وحید انصاری، صدابردار: محمدرضا بیات، آهنگساز: مرتضی نظری، عکاس: علی عماری و مژگان رحیمی، تهیه‌کننده: حسن بیات و حسین محمدی و مجری طرح: انجمن سینمای جوان دفتر زنجان است.

سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر زنجان ادامه داد: در این دوره از جشنواره هشت اثر در بخش مستند بلند، ١۶ اثر در بخش مستند نیمه بلند و ١٧ اثر در بخش مستند کوتاه به نمایش درمی‌آید.

گفتنی است فصل سوم جشنواره تلویزیونی مستند شنبه ٢٢ مهرماه ساعت ٢٠ با نمایش مستند «بودن بدون درد» ساخته جواد تقوی آغاز می‌شود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نمایشگاهی از توانمندی‌های اقتصادی زنجان در استان چلیابینسک روسیه برگزار شود
خبر قبلی
جلوگیری از تولد کودکان نابینا با انجام مشاوره ژنتیک پیش از ازدواج
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست