1. اخبار استان
  2. راه اندازی کارگا‌ه‌های متمرکز فرش در استان زنجان

کد خبر: 1734

راه اندازی کارگا‌ه‌های متمرکز فرش در استان زنجان

 

راه‌اندازی کارگا‌ه‌های متمرکز فرش در استان زنجان

تعهد بیش از ۷ هزار شغل در استان

 

 

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از برنامه این سازمان برای راه اندازی کارگاه‌های متمرکز فرش در استان زنجان خبرداد.

به گزارش همدلی‌زنجان، ناصر فغفوری با بیان اینکه برنامه های زیادی برای حوزه فرش استان تدوین شده است، اظهار کرد: راه اندازی کارگاه های متمرکز فرش و کارگاه های غیرمتمرکز با مدیریت متمرکز و همچنین حمایت از طرح های خوداشتغالی در این راستا برنامه ریزی شده است.

وی یا بیان اینکه به دنبال آغاز نخستین واحد رنگرزی مواد اولیه فرش در استان هستیم، افزود: از شهریور در شهرک صنعتی شماره۲ عملیات اجرایی این واحد صنعتی حوزه فرش استان آغاز خواهد شد که یک اقدام مهم در این راستا محسوب می شود.

این مقام مسئول به برنامه های حوزه اشتغال استان در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش می شود برنامه‌ها نسبت به سال‌های گذشته عملیاتی و متفاوت‌تر باشد که در این راستا شرایط حمایتی و سهمیه استانی در بخش های مختلف بسیار مساعد است.

وی از تعهد ۷ هزار و ۴۹۲ نفر تعهد اشتغال استان در برش استانی کشور برای سال جاری خبر داد و تاکید کرد: از ۴۵۰ هزار فرصت شغلی تعهد شده کشور برای استان در بخش صنعت، معدن و تجارت این میزان تعهد ایجاد شده که در این راستا حمایت های لازم تسهیلاتی از واحدهای مختلف تولیدی صورت خواهد گرفت.

فغفوری از پرداخت تسهیلات ۱۶۱ میلیارد تومان از محل طرح رونق برای سرمایه در گردش واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: ۵۳ میلیارد تومان سرمایه در ثابت نیز پرداخت شده که موجب احیای ۳۵ واحد تولیدی و صنعتی استان شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه برنامه‌های حوزه صنعت، معدن و تجارت جزو بخش‌هایی است که بیشترین اثرگذاری در حوزه اشتغال را دارد، افزود: برای توسعه تمامی بخش ها تلاش خواهد شد و در این راستا توسعه صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی در استان از اولویت های مهم محسوب می شود.

وی با بیان اینکه اجرای بهره برداری از پروژه های نیمه تمام و تکمیل زنجیره تولید در این بخش مورد تاکید قرار دارد، یادآور شد: در برخی بخش ها زنجیره تولید استان تکمیل شده که اسقرار بزرگ‌ترین واحد تولید ذوب بخش خصوصی کشور استان در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

 

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
صادرات کالا از گمرک استان زنجان رشد ۸۰ درصدی دارد
خبر قبلی
برداشت بیش از ۴۵ هزار تن جو در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست