رتبه دوم استان زنجان در میزان سهم حمایت از واحدهای تولیدی

 

رتبه دوم استان زنجان در میزان سهم حمایت از واحدهای تولیدی

 

 

 

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان به پیش بینی طرح های حمایتی دولت از واحدهای صنعتی در سال جاری اشاره کرد و گفت: استان زنجان به لحاظ تعداد حمایت از واحدهای تولیدی در سال جاری رتبه دوم کشور را دارد.

 

به گزارش همدلی‌زنجان، فرامرز نیک‌سرشت در هشتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی استان، با بیان اینکه اخیرا هیئت دولت مصوبه ای در خصوص حمایت از واحدهای تولیدی در سال جاری داشته است، اظهار کرد: همچنین در این راستا نامه ای از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت کشور ارسال شده که برش استانی پروژه های ملی مورد حمایت دولت در آن مشخص شده است.

وی با بیان اینکه مطابق با این رویکرد واحدهای تولیدی کوچک و متوسط با هدف صادراتی مورد حمایت قرار می گیرند، اظهار کرد: استان زنجان با ۲۹ پروژه تعریفی در رتبه دوم کشور بعد از استان تهران قرار دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه رتبه دوم استان زنجان در بین استان های کشور قابل توجه است، افزود: استان زنجان در کنار استان آذربایجان شرقی رتبه سوم را دارد و اختلاف بین رتبه دوم و سوم نیز قابل توجه بوده و نشان از وضعیت مناسب استان در حمایت های ملی از واحدهای تولیدی است.

وی از ابلاغ حمایتی ۵۰ طرح ملی برای حمایت در کشور خبر داد و یادآور شد: در بین این ۵۰ طرح مهم ملی استان زنجان یک سهم دارد و به لحاظ اعتباری نیز سهم ۸۸ میلیارد تومانی را برای حمایت از این طرح خواهد داشت که باید قابلیت و توانایی لازم برای جذب این حمایت را داشته باشیم.

نیک سرشت به دستورالعمل استقرار و توسعه مرکز ملی پایش محیط کسب و کار اشاره کرد و گفت: دستورالعمل استقرار و توسعه مرکز ملی پایش محیط کسب و کار با اهداف تعریف شده باید در استان شکل گرفته و مسئولیت دستگاه های متولی در خصوص اهداف تعریف شده مشخص و انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان حضور برخی دستگاه ها در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استا ن را ضروری برشمرد و تاکید کرد: حضور شرکت برق منطقه ای و ارتباطات در صورت نیاز با توجه به اهداف توسعه ای استان لحاظ و از این دستگاه ها نیز ارائه پروژه های مورد نیاز درخواست شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
احیای دوباره شبکه توزیع برق روستای قره‌گونی در ایجرود
خبر قبلی
تکمیل پروژه‌های راه استان زنجان نیازمند ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست