1. اخبار استان
  2. رتبه صنعتی استان زنجان از ۱۸ به ۱۳ رسیده است

کد خبر: 1986

رتبه صنعتی استان زنجان از ۱۸ به ۱۳ رسیده است

رتبه صنعتی استان زنجان از ۱۸ به ۱۳ رسیده است
۳۵ میلیارد تومان جرائم مالیاتی واحدهای تولیدی بخشوده شد

 

 

 

استاندار زنجان از افزایش قابل توجه حجم سرمایه گذاری استان زنجان طی سال های ۹۲ تا ۹۵ اشاره کرد و گفت:  رتبه صنعتی استان زنجان از ۱۸ به ۱۳ رسیده است.

 

به گزارش همدلی‌زنجان، اسدله درویش‌امیری در حاشیه افتتاح شرکت ملات خشک زنجان، با بیان اینکه  در استان زنجان یک هزار و ۴۷۷ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و معدنی صادر شده است، اظهار کرد: ۵۵ هزار و ۱۳۱ شغل برای این میزان جواز تاسیس پیش‌بینی شده بود که حاصل تلاش تمامی مدیران گذشته استان بوده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۳۵۲ پروانه بهره برداری صنعتی در استان صادر شده است، افزود: حجم سرمایه گذاری صورت گرفته در بخش صنعت و معدن استان ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برآورد شده که این میزان در سال ۹۲ به میزان ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.

استاندار زنجان توسعه حجم سرمایه گذاری صنعتی در استان را قابل توجه برشمرد و تاکید کرد: استان زنجان در برنامه‌های راهبردی توسعه خود در سال جاری نیز بهبود سرمایه گذاری داخلی و خارجی استان را پیگیری خواهد کرد. در سال گذشته ۳۵۴ میلیون دلار حجم صادرات از گمرک زنجان بوده و برای سال جاری ۵۰۰ میلیون دلار در بخش صادرات استان هدف گذاری شده است.

وی ارتقای رتبه صنعتی استان طی سال های گذشته را یادآور شد و گفت: با توجه به میزان پروانه های بهره برداری صنعتی رتبه استان از ۱۸ کشور به ۱۳ کشور ارتقاء پیدا کرد و از اینرو وضعیت صادرات استان نیز با روند رو به رشدی همراه بوده و جهش قابل توجهی داشته است.

درویش امیری به برنامه های دولت در استان جهت حمایت از تولید اشاره و خاطرنشان کرد: صنایع استان که در سال ۹۲ زمین گیر بود با طرح رونق اقتصادی فعال شد که در این راستا ۴۴۳ میلیارد تومان سهم استان از تسهیلات طرح رونق کشور بود که استان زنجان موفق به جذب۵۷۰ میلیارد تومان برای رونق واحدهای تولیدی کوچک و متوسط شد.

استاندار زنجان از بخشودگی ۳۵ میلیارد تومانی واحدهای تولیدی استان به امور مالیاتی خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته ۳۵ میلیارد تومان از جرائم مالیاتی واحدهای تولیدی به صورت کامل بخشوده شد و همچنین ۲۶۶ میلیارد تومان از بدهی واحدها تقسیط شد.

وی با بیان اینکه برای فاز۲ شرکت ایریکو تسهیلات ۱۵۰ میلیارد تومانی مورد موافقت قرار گرفته است، افزود: شرکت کیلوس بعد از ۱۰ سال وقفه با تلاش و پیگیری های صورت گرفته احیاء شد و تولیدات آن صادراتی خواهد بود که در فاز۲ آن نیز قوطی نوشیدنی های مختلف تولید می شود..

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ضرورت ایجاد خطوط گردشگری برای ایجاد رونق در سلطانیه
خبر قبلی
شهردار زنجان حداکثر طی ۲۰ روز آتی مشخص می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست