در نشست خبری استاندار زنجان؛

رتبه نخست زنجان در سرمایه گذاری خارجی/تجلیل از مدیران در روز خبرنگار!

نشست خبری استاندار زنجان عصر دیروز با یک رویکرد متفاوت برگزار شد. این نشست که تحت عنوان برنامه تجلیل از خبرنگاران برگزار شد، با مشخص شدن چند دستگاه دولتی و تفکیک خبرنگاران و حضور آن ها در این دستگاه ها به صورت ویدیوکنفرانس و برقراری ارتباط مشترک انجام شد.
به گزارش همدلی‌زنجان؛ در این نشست برخی خبرنگاران که مشخص نبود با چه ساز و کاری برای سوال و صحبت کردن انتخاب شده بودند، به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
سپس فتح اله حقیقی استاندار زنجان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در استان ارائه کرد و در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: با وجود همه مسائل و مشکلات در حوزه تولید، زنجان با ۱۵۶ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی رتبه نخست کشور را کسب کرده است.
فتح اله جقیقی با بیان اینکه خبرنگاران همراهی خوبی برای تحقق شاخص های توسعه ای استان انجام داده اند، اظهار کرد: امروز زنجان در بسیاری از شاخص‌ها رتبه های بالای کشور را داراست و این مهم به دلیل حضور، قلم و گفتار خبرنگاران است.
استاندار زنجان حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان برنامه و بودجه در استان را یک برنامه ریزی از قبل طراحی شده عنوان کرد و گفت: حضور مقامات کشوری در استان چندین ماه برنامه ریزی شده بود و عواید بسیار خوبی برای توسعه استان زنجان خواهد داشت.
وی توسعه محورهای مواصلاتی استان زنجان را برای توسعه استان ضروری عنوان و اظهار کرد: برخی از مسیرهای موجود در استان نیازمند ارتقا و توسعه هستند که این موضوعات در حال پیگیری است.
حقیقی با بیان اینکه مدیران خوب مدیرانی هستند که با رسانه‌ها ارتباط خوبی دارند، افزود: هیچ دستگاهی از رسانه‌ای که انتقاد می‌کند حق شکایت ندارد. وی از خبرنگارانی که از آن‌ها شکایت شده خواست  مستندات خود را ارائه دهند.
نماینده عالی دولت در استان با اعلام اینکه نتیجه سفر نوبخت به استان زنجان تصویب ۴۲۵ میلیارد تومان بودجه برای اجرای برخی از پروژه ها بود، گفت: بالای ۳۰۰ میلیارد تومان از بودجه ۴۲۵ میلیاردی تومانی مصوب شده در سفر نوبخت به استان زنجان به خزانه و استان ابلاغ شده است.
حقیقی با اشاره به رفع مشکل ایران‌ترانسفو افزود: با کمک مدیران استان و دستگاه قضا، این شرکت توانسته در تولید رشد ۱۰۰ درصدی و در سود نیز رشد ۱۲۰ درصدی داشته باشد.وی با اشاره به صادرات ۲۱ میلیون دلاری ایران‌ترانسفو در سال گذشته، گفت: ۳۰۰ نیروی جدید در شرکت ایران‌ترانسفو با آزمون استخدام خواهند شد.
گفتنی است در پایان این نشست از برخی از مدیران استان تجلیل شد! این اقدام معمولا در نشست هایی که مربوط به روز خبرنگار است انجام نمی شود!
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آمار جان باختگان کرونایی استان زنجان به ۳۹۳ نفر رسید
خبر قبلی
پیاده‌راه زنجان را جمع کنید
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست