1. اجتماعی
  2. رسانه‌ها نقش موثری در بیان وقایع جامعه دارند

کد خبر: 7181

رسانه‌ها نقش موثری در بیان وقایع جامعه دارند

استاندار زنجان با بیان اینکه رسانه‌ها نقش پررنگ و موثری در بیان وقایع جامعه دارند، گفت: اگر هزاران اقدام مهم و ارزشمند انجام شود ولی رسانه‌ها در کنار مدیران و مسئولین نباشند حقانیت مسئولین و اقداماتشان به چشم نمی‌آید.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان؛ فتح‌اله حقیقی در دیدار مدیران و مسئولین خبرگزای‌ها، پایگاه‌های خبری، نشریات، مطبوعات و رسانه‌های استان، اظهار کرد: این که گفته می‌شود رسانه‌ها پل ارتباط بین مردم و مسئولین هستند، صرفا شعار نیست بلکه رسانه‌ها می‌توانند با برقراری ارتباط با مدیران، عملکرد آن‌ها را به جامعه و مردم گزارش دهند.
وی با اشاره به تاکیدات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر ارائه گزارش عملکرد مدیران به مردم، افزود: اگر مدیری ارتباط صحیح با رسانه‌ها نداشته باشد چند اِشکال بر وی وارد است. اول این که عوام‌فریبی کرده و عوام‌فریبی، بزرگ‌ترین آفت مدیریت است.
وی عدم ارتباط با رسانه‌ها را موجب ایجاد بیکاری پنهان دانست و ادامه داد: در این صورت، ارزش زحمات کارشناسان تحت امر مدیران از بین رفته و آن مدیران فقط شعار داده و عملکردی نداشته اند.
استاندار زنجان، ارتباط رسانه‌ای مدیران را نوعی تکریم مردم توصیف کرد و گفت: تکریم مردم فقط برگزادی ملاقات حضوری نیست بلکه داشتن صداقت در رفتار، عمل به وعده ها و ارتباط حسنه‌ با رسانه‌ها برای ارائه عملکرد مدیران نیز نوعی تکریم مردم است.
وی از تشکیل و استمرار برگزاری جلسات شورای اطلاع‌رسانی استان با مسئولیت معاونت سیاسی استانداری خبر داد و خاطرنشان کرد: بخشی از عملکرد این شورا اطلاع‌رسانی بوده و بخش دیگر، ارائه گزارش توسط مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران در حضور خبرنگاران خواهد بود.
حقیقی، افزود: برای رسیدگی به مسائل و مشکلات خبرنگاران نیز کمیته‌ای به ریاست معاون سیاسی استانداری و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران خانه مطبوعات و خبرنگاران منتخب تشکیل می‌شود تا به مسائل مربوط به خبرنگاران رسیدگی کنند.
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به این که انتقاد از عملکرد دولت، اِشکالی ندارد، ابراز کرد: بیان نقد منصفانه همراه با ارائه راهکار مناسب، اِشکالی ندارد اما نباید عملکرد مدیران را تخریب کرد.
استاندار زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان شایسته در عرصه‌های مدیریتی استان، گفت: طبق اصول و ضوابط از این ظرفیت‌ها استفاده می‌شود. ضمن این که در خصوص جوانان، دستگاه‌ها طبق قانون مکلف‌اند یک درصد از اعتبارات تملک دارایی خود را به حوزه ورزش و جوانان اختصاص دهند که دستور برآورد آن به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان داده شده و تحقق آن در جلسه آتی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به تصویب می‌رسد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
حسینیه اعظم زنجان را با آستان قدس مقایسه نکنید
خبر قبلی
استعفا دادم و استیضاح نشدم
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست