1. اخبار استان
  2. رشد ۶۵ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در زنجان

کد خبر: 10809

رشد ۶۵ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده در جواز تاسیس و طرح های توسعه صادره در ۴ ماهه نخست امسال از رشد ۶۵ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش همدلی‌زنجان، ناصر فغفوری با بیان این مطلب، اظهار کرد: میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده برای طرح های صنعتی در ۴ ماهه سال جاری ۳۰۵۴۰ میلیارد ریال است در حالی که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۱۸۵۴۹ میلیارد ریال بوده است.

رئیس  سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان از رشد ۳۳ درصدی صدور جواز تاسیس و طرح توسعه در استان خبر داد و یادآور شد: در ۴ ماهه سال جاری ۳۴۰ مورد جواز تاسیس و طرح توسعه در استان زنجان صادر شده است که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۲۵۵ مورد بوده است.

فغفوری اظهار داشت : میزان اشتغالزایی پیش بینی شده برای این طرح های صنعتی ۷ هزار و ۳۰۴ نفر است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد ۲۱ درصدی برخوردار است.

وی ادامه داد: میزان اشتغالزایی پیش بینی شده در ۴ ماهه سال گذشته ۳ هزار و ۱۳ مورد بوده است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان با اشاره به وضعیت کنونی صدور جواز تاسیس در استان زنجان عنوان کرد : تاکنون یک هزار و ۷۴۵ مورد جواز تاسیس و طرح توسعه در استان صادر شده است که میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح ها بالغ بر ۲۸۱ هزار میلیارد ریال است.

فغفوری خاطر نشان ساخت : اشتغال پیش بینی شده برای این طرح های صنعتی ۸۵ هزار و ۱۲۵ نفر است.

وی با اشاره به اینکه این میزان رشد در شرایط اقتصادی کنونی کشور در سایه همت و تلاش مدیران اقتصادی استان محقق شده است یادآور شد: ما در استان در تلاشیم علاوه بر حفظ اشتغال موجود و احیای واحدهای راکد ، شاهد ایجاد واحدهای صنعتی جدید و افزایش میزان سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای جوانان باشیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سردرد و دلایل آن را بشناسید | عوامل خطرساز سردرد چیست؟
خبر قبلی
زمین‌های شهرک صنعتی سلطانیه در حال واگذاری به متقاضیان است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست