1. اخبار استان
  2. رشد ۸۰ درصد صادرات گمرک زنجان طی سه ماهه سال جاری

کد خبر: 1448

رشد ۸۰ درصد صادرات گمرک زنجان طی سه ماهه سال جاری

 

رشد ۸۰ درصد صادرات گمرک زنجان طی سه ماهه سال جاری

فرایند صادرات کالا از گمرک زنجان تغییر می‌کند

 

مدیر کل گمرک استان زنجان از افزایش ۸۰ درصد صادرات کالا از گمرک زنجان طی سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش همدلی زنجان، حمید احمدی با بیان اینکه روند رو به رشدی در بخش صادرات استان مشاهده می‌شود، اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری ارزش کالاهای صادراتی استان ۶۸ میلیون دلار بوده که این میزان صادرات استان طی سه ماهه سال گذشته ۳۸ میلیون دلار بوده است.

وی از تغییر فرایند صادرات کالا از گمرک زنجان خبر داد و افزود: از روز شنبه ۱۷ تیرماه فرایند صادرات کالا از گمرک زنجان تغییر خواهد کرد و فرایند صادرات را کوتاه و ساده‌تر خواهیم کرد.

مدیر کل گمرک استان زنجان رویکرد صادرات محوری واحدهای تولیدی استان رامورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: دلایل مختلفی برای این رشد در استان زنجان می توان برشمرد که یکی از مهم ترین آن‌ها تعریف و ارائه بسته‌های تشویقی و حمایتی جهت توسعه صادرات از استان زنجان بوده است.

وی یکی از مشکلات مهم گمرک استان زنجان را نبود نیروی کارشناسی متخصص برشمرد و تاکید کرد: هرچند با مشکل کمبود نیرو در گمرک زنجان مواجه هستیم اما ارائه خدمات در خار از وقت اداری نیز انجام می شود.

احمدی با بیان اینکه پیگیری لازم برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز انجام شده است، افزود: به دلیل محدودیت جهت افزایش چارت سازمانی و جذب نیروی جدید تصمیم بر استفاده از نیروهای سایر گمرکات کشور گرفته شد که به دلیل نبود خانه سازمانی در گمرک زنجان با مشکل مواجه هستیم.

این مقام مسئول همچنین از رویکرد جدید گمرک جهت تسهیل و کوتاه کردن فرایند تشریفات گمرکی جهت توسعه صادرات کالا خبر داد و ابراز امیدواری کرد با این رویکرد حجم صادرات از استان زنجان توسعه یابد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مجمع نمایندگان در ایستگاه تقابل با اتاق بارزرگانی زنجان
خبر قبلی
روش خرید گندم در زنجان بر مبنای روش تضمین قیمت است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست