1. اخبار شهرستان
  2. رمضان ۹۸ و ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی در زنجان

کد خبر: 9718

رمضان ۹۸ و ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی در زنجان

محفل انس با قرآن ویژه بانوان در پارک بانوان و فرهنگسرای ارگ زنگان در این ایام در حال برگزاری است. در شب میلاد امام حسن (ع) مراسم جشنی در پارک «نورالزهراء» واقع در شهرک پونک برگزار خواهد شد تا شادی و نشاط معنوی را در فضای شهری زنجان حاکم کنیم.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان از برگزاری ویژه برنامه «ماه مهربانی» با بیست عنوان برنامه درماه رمضان خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ مریم شعبانی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت ماه رمضان ،عبادات و دستورات ویژه آن، این ماه میتواند سبک زندگی خاص اسلامی را در میان افراد به خصوص جوانان ترویج دهد، سازمان فرهنگی شهرداری نیز به واسطه رسالت ذاتی خود ۲۰عنوان برنامه را برای اجرا در مراکز فرهنگی، هنری مناطق مختلف شهر طراحی کرده است .

شعبانی در ادامه افزود: جهت ایجاد حال و هوای ماه رمضان بر شهر، شعار هاو پیام های ماه مبارک رمضان روی بیلبوردهای شهری صورت گرفته است .

وی با اشاره به اینکه عنوان برنامه های این ماه مبارک«ماه مهربانی »است گفت: در این راستا سعی کرده ایم برنامه های خود را با افزایش نشاط معنوی، ایحاد حس همدردی برای رسیدگی به نیازمندان، انس با قرآن و همچنین اهمیت به فضای مساجددر دستور کار قرار دهیم.

شعبانی بیان کرد: یک هفته قبل از شروع ماه مبارک رمضان رسیدگی به ایمنی مساجد، عطرافشانی و غبارروبی در مساجد صورت گرفته است.

وی افزود: محفل انس با قرآن ویژه بانوان در پارک بانوان و فرهنگسرای ارگ زنگان در این ایام در حال برگزاری است. در شب میلاد امام حسن (ع) مراسم جشنی در پارک «نورالزهراء» واقع در شهرک پونک برگزار خواهد شد تا شادی و نشاط معنوی را در فضای شهری زنجان حاکم کنیم.

شعبانی با بیان اینکه برپایی برنامه های فرهنگی و هنری در راستای حیات شبانه شهری انجام خواهد شد، تصریح کرد:در سه پارک، بهارستان، عاصم زنجانی و شهید رجایی بعد از افطار تا نیمه های شب با حال و هوای ماه رمضان برنامه هایی برگزار خواهد شد ،این برنامه ها شامل، بازی و سرگرمی، نقاشی، اجرای نمایش عروسکی، با رویکرد دینی و مذهبی است؛ مشاوره «خانواده،ازدواج» پاسخکویی به شبهات دینی وسوالات مخصوص بانوان با حضور کارشناسان زن ورفع ابهامات در خصوص مسائل مطرحی در شبکه های مجازی می باشد.

وی به برنامه های قبل از افطار پیاده راه سبزه میدان اشاره کردو افزود: غرفه کودکان و نوجوانان، ایستگاه قران بخوانید جایزه بگیرید و اجرای سرود پاتوقی دارالقرآن از برنامه های دیگر در حال اجردر این مسیراست.

شعبانی از برگزاری تور گردشگری« زنگان یوردو» برای شهروندان در این ماه خبر داد و عنوان کرد: مکانهای مورد بازدید اماکن مذهبی ، مساجد تاریخی شهر خواهد بود که به صورت رایگان برگزار می شود.

وی به اجرای سرود پاتوقی در ۱۵ نقطه از شهر اشاره کردو گفت :این گروه در مصلای نماز جمعه، مساجد و پیاده راه سبزه میدان اجرای برنامه خواهند داشت.

شعبانی درپایان برنامه های ورزشی سازمان را چنین تشریح کرد: فوتبال دستی، تنیس روی میز، دارت وبدمینتون بعد از افطار درسازمان فرهنگی شهرداری « کارخانه کبریت سابق » برای علاقمندان دایر است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اشتغالزایی ۷۰۰ نفری در حوزه دامداری‌های کوچک روستایی در استان زنجان
خبر قبلی
ستار صفری فرماندار طارم شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست