1. اجتماعی
  2. روابط عمومی‌ها در شکل مدرن شده‌اند؛ اما در محتوا سنتی‌اند

کد خبر: 11832

روابط عمومی‌ها در شکل مدرن شده‌اند؛ اما در محتوا سنتی‌اند

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به ضرورت تحول شکلی و محتوایی در مواجهه با روابط عمومی‌ها، گفت: روابط عمومی‌ها در شکل مدرن شده اند اما در محتوا سنتی مانده اند و این واقعیتی است که بسیاری از واحدهای روابط عمومی را دامنگیر کرده است.

به گزارش “همدلی‌‌زنجان”؛ رهبر طوماری در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی مناطق و نواحی استان زنجان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محور بودن معلم و دانش آموز در امر اطلاع رسانی است. بایستی حاصل کار روابط عمومی موجب تحول در رابطه بین ادارات و همکاران و دانش آموزان شود.

وی ضمن تاکید بر حضور جدی و موثر روابط عمومی در بدنه آموزش و پرورش استان، افزود: در راستای ارتباط بیشتر و نزدیکتر بین اداره و مدرسه، یکی از طرح های پیش رو، اجرای طرح “دانش آموز_ روابط عمومی” است که در قالب آن، دانش آموزان علاقه مند می توانند به عنوان رابط بین مدرسه و اداره، به عنوان روابط عمومی مدرسه اخبار وقایع مدرسه را به اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی منتقل کنند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان تدوین منشور “شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان زنجان” برای اولین بار در استان را از دیگر طرح های پیش رو عنوان کرد که در قالب این اساسنامه، کلیه فعالیتهای روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش استان صاحب چهارچوب و مدل واحد عملیاتی می شوند.

وی در ادامه افزود: در نگاه به جایگاه روابط عمومی باید از تعارف در تعریف پرهیز کنیم زیرا که در نگاه سیستماتیک به واحد روابط عمومی، این بخش بصورت جزئی از یک کل اداری است که در قالبی تعریف شده به کار ادامه می دهد و در این وجه، روابط عمومی نه قلب اداره و نه مغز اداره است بلکه جزئی از یک کل است که بایست نگاه علمی و سیستمی به آن مبذول شود.

طوماری ویژگی روزمره زدگی روابط عمومی را جزو آفتهای اطلاع رسانی عنوان کرد که حرکت به سمت سازمان یادگیرنده را دچار مشکل می کند و به پویایی و سرزندگی روابط عمومی در سازمانها آسیب می رساند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
طرح ملی مسکن شما را هم صاحب‌خانه می‌کند؟
خبر قبلی
زنجان جزو ۱۰ استان برتر در اجرای برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست