1. اجتماعی
  2. روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رتبه اول کشور را کسب کرد

کد خبر: 4739

روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رتبه اول کشور را کسب کرد

روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رتبه اول کشور را کسب کرد

 

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان زنجان گفت: در هفته گرامیداشت ارتباطات و روابط عمومی با شعار روابط عمومی ،تفاهم ،تعامل مسئولیت اجتماعی بهزیستی استان زنجان توانست با اخذ نمره ۱۰۰ رتبه اول ارزیابی روابط عمومی های بهزیستی کشور را کسب کند.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، رباب موحد اظهار کرد: افکارسنجی، برنامه‌ریزی هوشمند و استراتژیک، شناسایی مخاطبان اطلاع رسانی، تبلیغات، اقناع و انسجام و همدلی و تقویت ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی بین کارکنان ودر سطح جامعه و دستگاه های اجرایی از مهمترین وظایف روابط عمومی است.
وی با اشاره به استقرار و کسب تفاهم متقابل بین سازمان و گروهها ی هدف گفت :روابط عمومی مجموعه اقدامات و تلاشها ی آکاهانه ،سنجیده و برنامه ریزی شده به منظور جلب اعتمادو مشارکت های عمومی است .
وی با تاکید بر ایفای نقش مهم روابط عمومی در انجام مسئولیت اجتماعی و توجه به شرکای اجتماعی سازمان خود اظهار نمود: یکی از مهمترین شاخص های موفقیت در یک دستگاه اجرایی ، توانایی اطلاع رسانی و اقناع جامعه هدف آن دستگاه است .
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ارزیابی روابط عمومی های بهزیستی کشور طبق نظامنامه ای مشخص در ۱۲ محور اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها، تبلیغات و انتشارات، ارتباطات، روابط عمومی الکترونیک، مراسم و مناسبت ها، نظارت، برنامه ریزی و ارزیابی، فعالیت مستندسازی و آرشیو، فعالیتهای توانمندسازی و ارتقای روابط عمومی، پژوهش و افکارسنجی، ایده های نو در روابط عمومی، ابزار و امکانات و ارزیابی ستاد مرکزی صورت می گیرد.
وی افزود: روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سال گذشته نیز از بین ۳۱ استان کشور با امتیاز ۹۹رتبه دوم روابط عمومی های بهزیستی کشور را کسب نمود.
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پیش‌بینی ساختار سنی جمعیت کشور تا سال ١۴١۵
خبر قبلی
برقراری نظم و اِعمال قانون، مهم ‌ترین گام برای فراهم کردن آرامش مردم است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست