1. اقتصادی
  2. روایت رئیسی از جلسه بنزینی سران قوا

کد خبر: 12198

روایت رئیسی از جلسه بنزینی سران قوا

در شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه از ناحیه دولت پیشنهاد مطرح شد، بنده گفتم این موضوع ربطی به جلسه سران ندارد، چرا که قانون داریم و وظیفه دولت است، ۲-۳ بار مخالفت کردم، منتها دولت می‌گفت از باب هماهنگی این کار انجام می‌شود.

این طرحی که انجام شد پیشنهاد دولت بود و صرفا مصرف وجوه به تایید رسید، با این قید اظهار نظر کردم که انجام این طرح باید با تمهید مقدمات لازم در کشور باشد؛ قبلا هم زمینه یارانه‌ها را در ذهن داشتیم که با اقناع عمومی همراه بود.

به صورت رسمی در جریان طرح نبودم اما از کانال‌هایی دو سه روز قبل شنیدم و همان زمان یادداشتی به دفتر رئیس جمهوری دادم که شنیده‌ام می خواهید اجرا کنید، تمهید لازم صورت نگرفته و پیش‌بینی می‌شود با توجه به شرایط منطقه حوادثی به وجود می‌آید.

فقط من هم نگفته بودم روز چهارشنبه برخی در هیأت دولت گوشزد کرده بودند؛ مردم اعتراض داشتند و حق هم داشتند، عدم تبیین برای مردم را از نواقص جدی طرح می‌دانیم.

مساله دیگر کنترل بازار است، اگر بخواهند به همین شیوه حرکت کنند مشکلات جدی برای مردم ایجاد می‌کند، فقط هم با برخورد حل نمی‌شود، ساز و کاری باید ویژه این موضوع اندیشیده شود/ فارس

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
قیمت طلا و سکه در پایان هفته
خبر قبلی
راه‌یابی ۲ نفر از قصه‌گویان استان زنجان برای رای مردمی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست