1. اخبار استان
  2. شرکت روغن نباتی جهان احیا شد

کد خبر: 214

شرکت روغن نباتی جهان احیا شد

استاندار زنجان:

شرکت روغن نباتی جهان احیا شد

 

 

 

 

 

 

استاندار زنجان گفت: شرکت روغن نباتی جهان با بازگشت کارکنان آن به عرصه تولید، احیا شد و با نیرو و انگیزه ای جدید فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش همدلی زنجان به نقل از ایرنا، اسدالله درویش امیری اظهار داشت: مدیرعامل کارخانه روغن نباتی جهان در استان حاضر شد و سخنان کارشناسی خود را مطرح کرد.
وی یادآورشد: حمایت مسئولان استان و تشویق مدیرعامل برای تامین مواد اولیه پیگیری شد که ثمره آن بازگشت مجدد کارگران این واحد صنعتی به عرصه تولید بود.
درویش امیری اظهار کرد: تمام حق و حقوق کارکنان این واحد صنعتی پرداخت شد.
استاندار زنجان به تجمع کارگران این واحد تولیدی در مقابل استانداری اشاره کرد و گفت: تجمع در چنین نقطه ای کاری اشتباه بود، اگر کارکنان روغن نباتی جهان اعتراضی داشتند باید درمحل واحد صنعتی خود مطرح و درخواست فعالیت مجدد می کردند.
وی خاطرنشان کرد: با هیات مدیره روغن نباتی جهان توافق شد تا ضمن آنکه خط تولید روغن نباتی جهان تکمیل شود، خط تولید آن توسعه یابد و برای راه اندازی خط تولیدهای جدید سرمایه گذاری جدید وارد شود.
درویش امیری ادامه داد: خود مدیریت این واحد صنعتی با مشاهده حمایت و همراهی مدیران استان، داوطلب شد تا ۲ خط تولیدی دیگر با همین برند در زنجان راه اندازی کند.
استاندار زنجان تاکید کرد: به نظر می رسد در صورتی که هر واحد صنعتی و تولیدی که با مشکلی مواجه می شود، از سوی مسئولان استانی دلگرم و تشویق شود، با انگیزه بیشتری برای رفع مشکلات تلاش کند.
بهمن سال گذشته، کارگران روغن نباتی جهان در اعتراض به تعدیل نیروهای این شرکت، اقدام به تجمع در مقابل استانداری و بلوار چمران و سپس میدان قائم کرده بودند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
همدلی زنجان، برای همدلی زنجان
خبر قبلی
لایحه بودجه ۹۶ شهرداری زنجان در هاله ای از ابهام
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست