1. اخبار استان
  2. روزه سکوت نمایندگان انقلابی زنجان!

کد خبر: 24390

روزه سکوت نمایندگان انقلابی زنجان!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در چندین نوبت از شرکت ملی آزادراه زنجان-تبریز بابت عدم پایبندی به تعهدات خود در خصوص روکش آسفالت این مسیر انتقاد کرده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  موضوع جالب اینکه طی این مدت نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی هیچ واکنشی چه مثبت و چه منفی نسبت به این موضوع نگرفته اند! ظاهرا نمایندگان چون عمده ترددشان به تهران است و مسیرشان به تبریز نمی افند از مشکلات این مسیر آگاهی ندارند.

نمایندگان اظهارات مدیران را هم جدی نمی گیرند! شاید هم مدیران باقی مانده از زمان فتح اله حقیقی، که اتفاقا استانداری حرف گوش کن برای نمایندگان بود، برای آن ها دارای ارزش محتوایی نیست.

یکی از عمده مشکلات مسیرهای ارتباطی استان زنجان کیفیت آسفالت، نبود علائم ترافیکی به تعداد و کیفیت مناسب و همچنین موضوعات روشنایی و ایمنی آن ها بوده است. در سال های اخیر اقداماتی در محور زنجان-قزوین افتاده است. برخی از مشکلات روکش آسفالت برطرف شده هم در نقاطی هنوز مشکلاتی وجود دارد اما در کل مسیر مناسب شده است.

جداول بزرگ بتنی در بین دو مسیر رفت و برگشت قرار داده شده و در برخی نقاط روشنایی مسیر انجام شده است. علاوم ترافیکی هم نسبت به قبل تقویت شده است. اما آزادراه زنجان-تبریز از زمان بهره برداری هیچ روکش آسفالتی نشده است!

مردمی که در این مسیر تردد دارند از وضعیت روکش آسفالت بسیار گلایه دارند اما هیچ مسئول و دلسوزی ظاهرا در استان زنجان نیست که این موضوع را پیگیری کند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
محمد حمزه پور مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان می‌شود؟
خبر قبلی
راه اندازی سامانه آنلاین اعلام نرخ کالا و خدمات در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست