1. اخبار استان
  2. روستاهایی که گازدار شدند

کد خبر: 2449

روستاهایی که گازدار شدند

روستاهایی که گازدار شدند

 

 

 

بی‌شک یکی از نقاط عطف فعالیت یک ساله مدیریت عالی استان، گازرسانی به روستاهای استان بوده است؛ به گونه ای که از تعهدات سفر ریاست جمهوری به زنجان در سال ۹۳، گازرسانی به ۳۲۰ روستا بود که با پیگیری های صورت گرفته تنها در هفته دولت سالجاری، به ۶۳ روستای استان گازرسانی صورت گرفت و به ۲۳ روستا نیز در دهه فجر سال گذشته، گازرسانی انجام شد.

 

 

به گزارش همدلی‌زنجان؛ گفتنی است از نیمه دوم سال ۹۵ تاکنون، گازرسانی به ۸۵ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۷۴ میلیارد تومان انجام شده و بدین ترتیب در حال حاضر تعداد روستاهای استان که از این نعمت برخوردار هستند، به ۷۳ درصد رسیده است.

 

گازرسانی مابقی روستاهای مصوب که شامل ۱۱۵ روستا در سطح استان می باشد، هم اکنون در حال اجرا بوده و بین ۴۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند. البته عملیات اجرایی گازرسانی به سایر روستاهای مورد تعهد استان نیز آغاز شده که تا پایان سالجاری با برنامه ریزی های صورت گرفته، ۸۷ درصد ساکنان روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد. همچنین گازرسانی به شهر نوربهار به عنوان آخرین شهر استان نیز در این مدت انجام شد و هم اکنون تمامی شهرهای استان زنجان از نعمت گاز برخوردار شده اند.

 

مجموع اعتبارات هزینه شده در طول یک سال گذشته برای گازرسانی به شهرها و روستاهای استان، بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان ارزیابی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پتروشیمی زنجان، جان دوباره گرفت
خبر قبلی
بازگشت نیروگاه سیکل ترکیبی زنجان۱ به مدار
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست