1. اخبار استان
  2. روشنایی معابر کوی رضوان تامین می شود

کد خبر: 888

روشنایی معابر کوی رضوان تامین می شود

پروژه‌های تامین برق مسکن مهر فرهنگیان، میلاد و آسمان آبی ادامه دارد

روشنایی معابر کوی رضوان تامین می شود

 

 

مدیران و کارشناسان شرکت توزیع برق زنجان از پروژه های مختلف شهرستان زنجان بازدید کردند.

 

 

به گزارش همدلی زنجان به نقل از دفترروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، عادب کاظمی، مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان به همراه جمعی از معاونین و مدیران ستادی این شرکت از پروژه های بزرگ و مهم درحال اجرای امورهای برق شمال ، غرب و شرق شهرستان زنجان بازدید و راهکارهای تسریع در بهره‌برداری از این طرح‌ها را صادر کردند.

 

در بخش نخست  بازدید وضعیت مراحل اجرای پروژه‌های امور برق شمال شهرستان زنجان از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت . روند پروژه‌های تامین برق مسکن مهر ۱۱۶۹واحدی فرهنگیان، ۶۴۰واحدی میلاد و۲۵۰واحدی آسمان آبی را مناسب ارزیابی شد و از مراحل کانال کشی و نصب فونداسیون پروژه ی ۱.۸کیلومتری روشنایی معابر مقابل مجتمع دو هزار و ۲۶۴ واحدی رضوان شهرک پونک نیز بایدد به عمل آمد.

با به بهره‌برداری از این طرح بزرگ مشکل تاریکی مطلق موجود درمنطقه  مرتفع شده و صدها تن از ساکنین این حوزه از نعمت روشنایی بهره مند خواهند شد. در این بازدید درخواست شد تا سوم خرداد سالجاری این پروژه افتتاح و به بهره برداری برسد.

 

بخش دوم بازدید به پروژه های اموربرق غرب شهرستان زنجان اختصاص داشت که نخستین پروژه بزرگ به نصب ۶۶ اصله پایه روشنایی دکوراتیو متناسب با مبلمان شهری در بلوار جدیدالاحداث ۶ بانده زیتون واقع در ضلع جنوبی پادگان – با ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی -اختصاص داشت که مقرر گردید با توافق های صورت گرفته با شهرداری زنجان هرچه سریعتر تکمیل شود.

عادل کاظمی درخصوص پروژه بزرگ وتاثیر گذار احداث پست زمینی برق در کوی اسلام آباد به معاونت برنامه‌ریزی، مهندسی و امور تدارکات دستور داد تا بررسی های دقیق و مهندسی لازم صورت گرفته و اجرای پروژه بزودی آغاز شود. وی با حضور در پروژه تامین برق مجتمع خیرین مسکن ساز شهرک ثمین نیز از روند اجرایی طرح مطلع شد .

این مقام مسئول دربازدید از فاز دوم پروژه عظیم اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق و جابجایی ۷.۵کیلومتر شبکه فرسوده با کابل فشارضعیف خودنگهدار شهرک الهیه ضمن قدردانی از مدیر امور برق غرب زنجان و پیمانکار طرح، گفت:: پس از اتمام این پروژه برکات و تاثیرات خوبی در وضعیت کیفی ارائه برق مطمئن به مردم بوجود خواهد آمد که بطور حتم موجب رضایتمندی مشترکین می شود و لازمه ی خاتمه پروژه ی یاد شده همت همکاران حوزه معاونت مالی وپشتیبانی در حمایت ومساعدت‌های ویژه از مجریان طرح می‌باشد.

 

بخش آخر برنامه ی اولین بازدید سالجاری،  اختصاص به پروژه های بی سابقه و مهم امور برق شرق شهرستان زنجان داشت ، پروژه هایی که تاثیر بسزایی در وضعیت شاخص های بهره برداری توزیع برق  و بستر سازی مناسب در جذب سرمایه گذاران خارجی وداخل استان گذاشته است.

مدیرعامل شرکت در بازدید از پروژه های جابجایی پست زمینی برق شماره ۴شهرک کارمندان به منظور اجرای پروژه عمرانی شهرداری زنجان با صرف اعتبار بالغ بر۳میلیاردو۵۰۰میلیون ریال و اصلاح روشنایی معابر دکوراتیو بلوار مهدوی کارمندان با صرف هزینه ۲ میلیارد ریالی ، سرعت عملیات اجرایی را مناسب ارزیابی کرد و در محل پروژه های احداث پست کمپکت ۶۳۰KAV به منظور اصلاح و رفع ضعف ولتاژ بخشی از منطقه کوچمشکی  با اعتبار ۲میلیاردو ۵۰۰میلیون ریالی ، پروژه بزرگ کابل کشی ۳.۵کیلومتری جهت تامین ۵مگاوات انرژی موردنیاز صنایع شهرک صنعتی نوآوران با اعتبار ۹میلیارد ریالی حضور یافت و دستورات لازم درخصوص تسریع اجرای پروژه و توافقات صورت گرفته با ارگان‌های ذیربط صادرکرد .

وی درنهایت روند اجرای پروژه تامین برق مصلی بزرگ زنجان ومجتمع تجاری اشراق با صرف اعتباری بالغ بر ۱۲میلیارد ریال و احداث ۳کیلومتر کابل کشی زمینی وزیرزمینی شبکه توزیع برق فشار متوسط در داخل شهر و نصب یکدستگاه پست زمینی برق و رینگ پست های برقی که درمسیر این طرح واقع شده اند را بدقت مورد بررسی قرار داد و از محل پروژه با شهردار و مدیران دستگاه های ذیربط در اجرای این طرح بزرگ بصورت تلفنی رایزنی کرد و راهکارهای همکاری نزدیکتر به جهت تسریع در خاتمه پروژه یاد شده توافق شد.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مالیات بر ارزش افزوده بالاترین بخش درآمدی استان زنجان
خبر قبلی
بیمارستان ولیعصر(عج)۲ زنجان پروژه ای کاملا زنجانی است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست