1. اجتماعی
  2. روند مهاجرت پذیری به تهران رو به افزایش است

کد خبر: 895

روند مهاجرت پذیری به تهران رو به افزایش است

روند مهاجرت پذیری به تهران رو به افزایش است

تهران شهر آرمان ها نیست

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه تهران شهر آرمان ها نیست، گفت: از علت های مهاجرت پذیری به این شهر اشتغال و مشکلات اقتصادی است که باید مسئولان شهری برای حل آن برنامه ریزی کنند.

به گزارش همدلی زنجان به نقل از خانه ملت، احمد بیگدلی، با انتقاد از روند جمعیت پذیری شهر تهران، افزود: باید دلایل میزان مهاجرت پذیری به شهر تهران بررسی شود تا بتوان برنامه ریزی مدونی برای آن در نظر گرفت.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر اساس آنچه که در گذشته برای کاهش جمعیت پذیری شهر تهران وعده داده شد عملیاتی نشد تا جایی که امروز شاهد افزایش این حجم جمعیت در تهران هستیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: جاذبه های تهران و امکانات و خدمات این شهر نسبت به دیگر شهرها باعث شده تا مردم رغبت بیشتری برای حضور در این کلانشهر داشته باشند درحالی که بسیاری از این جاذبه ها کاذب است و باید برای رهایی از آن برنامه ریزی شود.

وی یادآور شد: تهران از محلی برای یک زندگی نرمال خارج شده است و معضلات امروز آن از جمله ترافیک و آلودگی هوا در حالت عادی زندگی مردم را مختل کرده است این درحالی است که در گوشه و کنار این شهر شاهد معضلات اجتماعی نیز هستیم.

بیگدلی با تاکید بر اینکه ادامه روند جمعیت پذیری در تهران مشکلات این کلانشهر را دوچندان خواهد کرد، افزود: همین امکانات موجود برای تهرانی نشینان کافی نیست حال اگر قرار است جمعیت تهران همچنان افزایش یابد مشکلات آن نیز روز به روز افزایش می یابد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: تهران شهر آرمان ها نیست و به نظر می رسد از علت های مهاجرت پذیری به این شهر اشتغال و مشکلات اقتصادی است که باید مسئولان شهری برای آن برنامه ریزی کنند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
افزایش یارانه کمکی به افزایش قدرت خرید مردم نمی‌کند
خبر قبلی
مالیات بر ارزش افزوده بالاترین بخش درآمدی استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست