1. اخبار استان
  2. زمین خام در پایین کوه به فردی داده نشده است

کد خبر: 26325

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

زمین خام در پایین کوه به فردی داده نشده است

احمد اسدی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در خصوص واگذاری زمین در روستای پایین کوه نزدیک شهر زنجان به افراد، به هیچ فردی زمین خام واگذار نشده است.

به گزارش همدلی زنجان، رضا خواجه ای در نشست خبری، در خصوص سوالات همدلی زنجان مبنی بر ساز و کار واگذاری زمین به افراد و ضرورت توسعه روستا، اظهار کرد: مطابق طرح هادی برای ۱۰ سال آینده روستا برنامه ریزی می شود. مطابق با نیاز روستا زمین پیش بینی می شود و زمین های که با کاربری مسکونی برای ۱۰ سال آتی مشخص شده اند در کمیته تصویب طرح های هادی مصوب می شوند.

وی افزود: هیچ کسی نمی تواند بگوید روستای پایین کوه به جرم نزدیکی به شهر باید از همه امکانات محروم بماند و روستا بودن خود را حفظ کند. زمانی نیک پی بخش وروستا بوده امروز شهر شده است. زمانی احتمال داره روستای پایین کوه هم به شهر بچسبد و یکی از محلات شهر شود.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان یادآور شد: در واگذاری به هیچ فرد و احدی مجوز واگذاری زمین خام ندادیم. نمی توانیم زمین خام به روستایی ارائه دهیم. موظف هستیم ساختمان بسازیم و تحویل روستایی بدهیم. واقعا کسی که نیاز دارد برای سکونت خانه را تحویل می گیرد ساکن می شود. خود روستائیان در مرحله اول در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه می توان سرریز شهر زنجان به روستا برود و ساکن شود، اظهار کرد: هیچ احد الناسی نمی تواند بگوید شما طبق این بند قانون نمی توانیم در روستای پایین کوه ساکن شوید. مگر کسی می تواند شما را ممنوع کند. قانونی نداریم. بر اساس نیاز و لازمه متقاضی می توانند بیایند واگذاری انجام شود. بر حسب شرایط فرم جیم آن ها باطل می شود. اولویت های اول و دوم با روستائیان است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آغاز به کار ادارات زنجان با نیم ساعت تاخیر
خبر قبلی
روشنایی و بهسازی آزادراه زنجان-قزوین انجام می شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با عرض سلام
من نماینده مردم روستای پایین کوه هستم متاسفانه رئیس بنیاد مسکن دروغ میگن کل زمین ها رو به افراد ثروتمند و صاحب نفوذ واگذار نموده اند و هر قطعه رو به ۴۰ میلیون در سال ۹۶ واگذار کرده اند و الان همان زمین ۴ میلیارد به فروش می‌رسند

سلام چجوری باشما تماس بگیریم

آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست