زمین های ناحیه کارگاهی صنایع دستی ظریفان زنجان واگذار می شود

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: به زودی و از طریق برگزاری مزایده عمومی زمین های ناحیه کارگاهی صنایع دستی ظریفان زنجان واگذار می شود.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ ایرج احمدی با اشاره به استقبال کم نظیر از خرید زمین در این ناحیه کارگاهی اظهار داشت: با توجه به اینکه تعداد درخواست‌های ارایه شده برای زمین های این ناحیه کارگاهی بیش از تعداد قطعات پیش بینی شده است؛ بنابراین طبق قوانین و برای جلوگیری از به وجود آمدن شائبه های احتمالی این زمین ها از طریق مزایده عمومی واگذار خواهد شد.
احمدی با تاکید بر اینکه ناحیه کارگاهی ظریفان، صرفا جهت استقرار واحدهای فعال در زمینه صنایع دستی پیش بینی شده است، تصریح کرد: برای واگذاری زمین‌های این ناحیه، شرایط ویژه‌ای برای شرکت کنندگان در مزایده در نظر گرفته شده است تا افراد ذیصلاح و دارای شرایط در این ناحیه صنعتی تخصصی مستقر شوند.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اعلام اینکه این ناحیه کارگاهی با مساحت۳/۲ هکتار در ضلع شمالی عوارضی آزادراه زنجان-تهران واقع گردیده، خاطر نشان ساخت: در این ناحیه کارگاهی تعداد ۱۰۳ واحد به صورت نمایشگاهی-کارگاهی به همراه مرکز خدمات رفاهی، نمازخانه و استراحتگاه پیش بینی گردیده است.
وی افزود: تا کنون برای تکمیل زیرساخت‌های این ناحیه کارگاهی از افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
احمدی همچنین در خصوص ناحیه کارگاهی نیکان نیز گفت: زمین این ناحیه کارگاهی که جنب عوارضی آزادراه زنجان-تبریز است؛ از سوی اداره کل راه و شهرسازی تحویل شرکت شهرکهای صنعتی شده است و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان ساخت: حمایت از واحدهای تولید صنایع دستی استان یکی از اولویت های مهم شرکت شهرکهای صنعتی استان است و برای استقرار این واحدها در شهرکهای صنعتی استان، حمایت های ویژه ای‌ در نظر گرفته شده است به گونه ای که در بحث واگذاری زمین به تولید کنندگان صنایع دستی می توانیم شرایط نقدی قیمت زمین را کاهش و تعداد اقساط را افزایش دهیم.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با تاکید بر حمایت از تولیدات صنایع دستی استان گفت: تقویت محصولات صنایع دستی استان به ویژه برندسازی در این زمینه از مهم ترین کارها به شمار می رود و شرکت شهرکهای صنعتی استان نیز مطابق برنامه ریزی های خود اقدام به تشکیل خوشه های صنعتی با اولویت بندی های صورت گرفته می‌کند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آموزش حقوق آپارتمان نشینی در زنجان
خبر قبلی
تاخیر در بازگشایی پادگان به شهرداری خسارت می‌زند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست