1. اخبار استان
  2. زنجان، غریبانه عقب مانده است

کد خبر: 1566

زنجان، غریبانه عقب مانده است

 

زنجان، غریبانه عقب مانده است

انتظار از نمایندگان زنجان در مجلس برای توسعه صنعتی

 

 

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به وضعیت توسعه زنجان، گفت: زنجان، غریبانه عقب مانده است.

 

به گزارش همدلی زنجان، سجاد نباتچیان در آئین سالروز نکوداشت روز ملی صنعتف معدن و اصناف، با بیان اینکه زنجان غریبانه عقب مانده و باید بسیار بیش تر از این‌ها توسعه پیدا می‌کرد، اظهار کرد: جایگاه استان زنجان در صنعت کشور نباید سیزدهم و یا چهاردهم باشد، باید تلاش کنیم این رتبه تک رقمی شود.

وی به موضوع راه اندازی واحد بزرگ تولیدی مربوط به خودروی برقی در زنجان اشاره کرد و افزود: از استاندار زنجان درخواست داریم کمیته ای برای تسهیل امور جهت استقرار این واحد بزرگ و مهم تولیدی تشکیل شود و در این راستا از نمایندگان مجلس زنجان در مجلس شورای اسلامی انتظارات و کمک زیادی داریم.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یاری دولت را برای موفقیت بخش خصوصی را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: زنجیرها را از پای بخش خصوصی باز کنید و با تسهیل امور شرایط را جهت توسعه صنعتی هموار کنیم.

وی با بیان اینکه سرمایه، نیروی انسانی و حمایت سه مولفه مهم برای فعالیت بخش خصوصی است، اظهار کرد: انتظاری از دولت نداریم اما واقعا دولت از بخش خصوصی جه حمایتی کرده است. دولت با گرفتاری هایی که دارد نمی تواند کمک زیادی به این بخش بکند.

نباتچیان به قوانین مالیاتی و دریافت آن اشاره کرد و افزود: انتظار بخش خصوصی از نظام مالیاتی رعایت قوانین است و دریافت مالیات طبق قانون انجام شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه با ۱۸ درصد تسهیلات به بخش خصوصی داده می شود، تاکید کرد: ۱۲ ماه بروکراسی اداری طی می شود و بازپرداخت آن سنگین بوده و باید سوال کرد کدام صنعت ۱۸ درصد سود در کشور می دهد؟

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تاکید پلیس بر برخورد قاطع با اخلال در نظم و امنیت جامعه
خبر قبلی
رشد ۲۵ درصدی تولیدات آبزی در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست