زنجان از سرمایه‌گذاران در بخش تجهیزات پزشکی استقبال می‌کند

 زنجان از سرمایه‌گذاران در بخش تجهیزات پزشکی استقبال می‌کند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: این شرکت از سرمایه گذاران در بخش تجهیزات و لوازم پزشکی جهت استقرار در شهرکهای صنعتی استان زنجان استقبال می کند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان؛ ایرج احمدی در جلسه امضای تفاهم نامه با انجمن صنفی تجهیزات پزشکی کشور با اعلام این خبر افزود: شرکت شهرکهای صنعتی آمادگی واگذاری زمین و یا حتی یک شهرک تخصصی به سرمایه گذاران در بخش تجهیزات پزشکی را دارد و در این راستا می توانیم مشوق های خوبی را در نظر بگیریم.

وی زنجان را جزو ۵ استان برتر کشور در زمینه جذب سرمایه گذار عنوان و تصریح کرد: زنجان به ویژه در جذب سرمایه گذار خارجی جایگاه مناسبی دارد و دلیل این امر نیز موقعیت خوب منطقه ای زنجان از جمله همجواری با ۷ استان؛ داشتن راههای ارتباطی مناسب، قرار گفتن در مسیر جاده ابریشم و…. است.

احمدی با اشاره به اینکه هم اکنون افزون بر ۲۰ واحد در این زمینه در شهرکهای صنعتی استان مشغول فعالیت هستند تصریح کرد: زمینه مناسبی برای فعالیت این صنعت در استان فراهم است و ما نیز در عمل به منویات مقام معظم رهبری از کالاهای با کیفیت تولید داخل حمایت می کنیم.

در ادامه این جلسه رئیس انجمن صنفی تجهیزات و لوازم پزشکی کشور نیز با ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم نامه با شرکت شهرکهای صنعتی استان اظهار داشت: این اجمن هم اکنون دارای ۱۴ شعبه در سراسر کشور می باشد و همچنین تعامل خوبی با دستگاههای مرتبط با تجهیزات پزشکی دارد.

مسلمی با اشاره به اینکه هر واحدی که در زمینه تولید و توزیع تجهیزات فعالیت دارد باید یک مسئول فنی داشته باشد؛ افزود: انجمن در این راستا اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی نموده و همچنین ثبت شرکت های خارجی، ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت‌ها، رتبه بندی شرکت های مرتبط و عضویت در کمیسیون قیمت گذاری تجهیزات پزشکی نیز از دیگر مسئولیت‌ها و فعالیت های انجمن می باشد.

وی تصریح کرد: هدف انجمن حمایت از تولیدات خوب و با کیفیت است و در این راستا آماده همکاری و حمایت از واحدهای تولید تجهیزات و لوازم پزشکی هستیم.

گفتنی است در پایان این نشست تفاهم نامه ای فی‌مابین شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان و انجمن صنفی تجیهزات پزشکی کشور به امضا رسید.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
فروپاشی دلار آمریکا نظام اقتصادی دنیا را نابود می‌کند
خبر قبلی
شهردار ارمغانخانه منصوب شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست