1. اخبار استان
  2. زنجان صاحب تیم فوتبال می‌شود….؟

کد خبر: 10014

زنجان صاحب تیم فوتبال می‌شود….؟

علی خلیلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در روزهای اخیر به یکی از رسانه های استان گفته که زنجان صاحب تیم فوتبال می‌شود! بعد توضیح داده که یکی از برنامه‌هایی که این روزها استاندار زنجان و مجموعه ورزشی پیگیر آن است، آوردن یک تیم فوتبال برای زنجان است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ وی گفته که رئیس فدراسیون فوتبال قول مساعد داد که نهایت همکاری را با استان داشته باشد و دولت دنبال تیم داری نیست! و قطعا به دنبال واگذاری تیم خواهیم بود!

تا همینجای سخنان مدیرکل ورزش و جوانان زنجان دارای برخی نکات است که نیازمند دقت است. نخست اینکه مگر زنجان کلا تیم ندارد که حال قرار است صاحب تیم شود!؟ این چه سخن نافهموم و دارای ابهامی است که مدیرکل ورزش یک استان رسانه ای می کند؟

دوم اینکه اگر فدراسیون فوتبال و یا هر مقام مسئولی در کشور قول مساعدت داد به منزله قطعی شدن یک رویداد و رخداد مهم است؟ رایزنی و تلاش برای تحقق یک رخداد مهم نباید به منزله اتفاقی قطعی تعبیر شده و با رسانه ای کردن آن برای عموم مردم انتظار ایجاد کرد.

اینکه دولت به دنبال تیم داری نیست! و تیم قطعا واگذار می شود! حال چرا دولت دنبال گرفتن یک سهمیه فوتبال برای استانی است که در گذشته نشان داد توان فنی و مالی لازم برای داشتن یک تیم حرفه ای در سطح لیگ برتر و حتی دسته اول کشور را نیز ندارد؟ اگر بخش خصوصی توانمند و آماده ای وجود دارد تاکنون کجا بوده است؟

آنچه که برای ورزشکاران فوتبالی در استان مسجل شده اینکه در استان زنجان تاکنون به هردلیلی بخش خصوصی توانمندی برای تیم داری ورود نکرده و همواره داشتن تیم فوتبال برای شهر زنجان یک هزینه سنگین دربرداشته است. شاید یک دوره بودن تیم شهاب زنجان یک موفقیت قابل قبول بود که استمرار نیافت.

آخرین تجربه تلخ تیم داری فوتبال مربوط به شهرداری زنجان بود که هنوز کش و قوس و تکلیف آن مشخص نیست! یک روز سخن از فروش تیم بوده و یک روز مشخص نبودن پول فروش آن و هزینه های سنگینی که از جیب شهروندان زنجانی برای این تیم هزینه شد. البته خلیلی در این خصوص گفته که یک مقدار از هزینه فروش تیم گرفته شده و در حساب هیأت است اما بخشی از این مبلغ از سوی خریدار پرداخت نشده است که با طرح شکایت هیأت به دنبال وصول آن است.

خلیلی در یک بخشی از سخنان خود نیز گفته که فعلا بخش خصوصی برای تیم داری نیست اما اولویتش خرید امتیاز تیم است. خرید امتیاز تیم در ایم شرایط دشوار اقتصادی گویای این است که یا مدیران استانی توانمندی چانه زنی ملی بالایی برای اقدامات اثرگذار دارند که امید است در سایر بخش های معیشتی مردم نیز این مهم محقق شود و یا تقویت نشاط اجتماعی از طریق ورزش پرطرفدار فوتبال می تواند موجب تسکین دردهای اقتصادی این روزها باشد…

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تولید ارز مجازی در مدارس و دامداری‌ها
خبر قبلی
سودهای کوتاه مدت با زیان بلند مدت
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست