1. اجتماعی
  2. زنجان می‌تواند یکی از کانون‌های مهم توسعه در کشور باشد

کد خبر: 1650

زنجان می‌تواند یکی از کانون‌های مهم توسعه در کشور باشد

 

زنجان می‌تواند یکی از کانون‌های مهم توسعه در کشور باشد

زنجان می‌تواند نماد و پرچم‌دار وفاق و همدلی ملی باشد

 

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان را مهد حکومت های مقتدر عنوان کرد و گفت: زنجان می‌تواند یکی از کانون‌های مهم توسعه در کشور باشد.

 

به گزارش همدلی‌زنجان، سید رضا صالحی امیری در سفر یکروزه خود به استان زنجان با حضور در سومین جلسه شورای اداری استان،با بیان اینکه تبار و تاریخ این استان نشان از وجود حکومت های مقتدری بوده که توانسته‌اتد تغییرات بزرگ در این سرزمین ایجاد کنند، اظهار کرد: اگر امروز ما ادعا می کنیم که زنجان می تواند نماد و پرچم دار وفاق ملی به دلیل همین تبار و تاریخ گذشته این سرزمین است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تمام بسترهای لازم برای توسعه استان فراهم شده است، افزود: مهم‌ترین نیاز توسعه وفاق و همدلی بین مدیران بوده که به خوبی در این استان محقق شده و سرمایه گذاری هایی که در این زنجان صورت گرفته بستر را برای توسعه آن فراهم کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه زنجان می‌تواند به دلیل دارا بودن فرصت‌های بسیار قوی در درون خود به یکی از کنون های اصلی توسعه کشور تبدیل شود، خاطرنشان کرد: از جمله این ظرفیت ها و فرصت های داخلی ظرفیت منابع انسانی، مردمانی سخت کوش و دلسوز و جامعه‌ای دین‌مدار واخلاق‌گرا است.

وی با بیان اینکه بررسی شاخص های مختلف در سطح ملی نشان از وضعیت مناسب استان زنجان دارد، افزود: وقتی شاخص‌های ملی را بررسی می‌کنیم، زنجان تراز مثبت دارد. استان زنجان در دولت دوازدهم باید به توسعه همه جانبه و پایدار رهنمون شود که در سال ۱۴۰۰ جشن توسعه زنجان را بگیریم.

صالحی امیری با بیان اینکه تحقق این مهم قابل دسترس است، یادآور شد: تمامی منابع در این استان وجود دارد و ظرفیت علمی و اراده و انگیزه لازم بین مدیران و مردم و دیگر پیش نیازها در استان وجود دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اعتلای صنعت برق کشور با یکپارچگی شرکت‌های توزیع برق و برق منطقه‌ای
خبر قبلی
ضرورت برگزاری آئین گرامیداشت برای شیخ اشراق در سطح ملی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست