زنگ آغازبکار مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی استان زنجان نواخته شد

زنگ آغازبکار مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی استان زنجان نواخته شد

 

 

 

 

همزمان با آغاز ماه مهر بیش از ۶ هزار کودک زنجانی در ۱۶۵ مهد کودک بهزیستی استان زنجان فعالیت آموزشی و پرورشی خود را آغاز نمودند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان ، محمد محمدی در آغاز بازگشایی مهدهای کودک با اشاره به آغاز ماه محرم و ایام سوگواری سالا ر شهیدان از زنجان بعنوان پایتخت شور و شعور حسینی یاد کرد و گفت : آزادگی و دینداری امام حسین (ع )بهترین الگو برای تمامی کودکان است.

وی اظهار نمود: خانواده به عنوان کوچکترین نهاد اجتماعی کانون تولد و رشد کودک است و بخش مهمی از آموزه های شخصیتی، فکری و مهارتی از سوی نهاد خانواده در کودک بنیان گذاشته می شود و رعایت اصول تربیتی و حقوق کودکان پیوند عمیقی با نوع نگرش خانواده ها دارد.

این مقام مسئول متقارن شدن ماه مهررا با ایام سوگواری سالار شهیدان بسیار باارزش دانست و خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین نقش مربیان مهدهای کودک اهمیّت دادن به فرهنگ عاشورایی و برانگیختن شور حسینی در کودکان است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان تصریح نمود: امسال شهریه های مهدهای کودک تا۱۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و این میزان نسبت به درجه بندی مهدهای یک، دو و سه ستاره متغیر است.

محمدی با اشاره به فعالیت ۱۶۵ مهد کودک شهری و روستایی در سطح استان گفت : بر این اساس در حال حاضر  ۳ مهد چهار ستاره ، ۹ مهد سه ستاره  ۱۴  مهد دو ستاره ، ۶  مهد یک ستاره تحت نظارت بهزیستی استان زنجان فعالیت می نمایند.

وی با اشاره به اینکه تمامی مهدهای کودک ملزم به نصب شهریه و توضیحات آن در معرض دید والدین و مراجعه کنندگان هستند یادآور شد:در حال حاضر۹۸ مهد شهری و۶۴مهد روستائی تحت نظارت بهزیستی استان زنجان فعالیت می نمانید.

 وی افزود: تمامی مهدهای کودک ملزم به نصب شهریه و توضیحات آن در معرض دید والدین و مراجعه کنندگان هستند.

وی گفت: اگر در زمینه سبک زندگی ، مهارتهای زندگی در کودکان سرمایه گذاری کنیم در سایر بخش ها نیز موفق خواهیم بود

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
وجود ۱۹ واحد صنعتی روغن‌کشی زیتون در طارم
خبر قبلی
حسن مظفری مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری زنجان شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست